Saturday , December 16 2017

सदर प्रतिभा पाटिल की बेटी के ट्रस्ट को भी सस्ते दामों अराज़ी

महाराष्ट्र हुकूमत की तरफ़ से सदर प्रतिभा पाटिल की बेटी की क़ियादत वाले एक ट्रस्ट को महंगी ज़मीन मुख़तस करने के मुआमले पर तनाज़ा शुरू हो गया है। पुने ज़िला के मलशी तालिया वाक़्य जाभे गांव में दो अमली तौर पर अहम प्लाट इस तालीमी ट्रस्ट को द

महाराष्ट्र हुकूमत की तरफ़ से सदर प्रतिभा पाटिल की बेटी की क़ियादत वाले एक ट्रस्ट को महंगी ज़मीन मुख़तस करने के मुआमले पर तनाज़ा शुरू हो गया है। पुने ज़िला के मलशी तालिया वाक़्य जाभे गांव में दो अमली तौर पर अहम प्लाट इस तालीमी ट्रस्ट को दिए गए हैं। ट्रस्ट में सदर पाटिल की बेटी नूर राठौर के साथ साथ महाराष्ट्र के देही तरक़्क़ी के वज़ीर ज्योती पाटिल भी दख़ल रखते हैं।

अंग्रेज़ी अख़बार डी एन ए में जुमेरात को शाय एक ख़बर के मुताबिक़ ये दोनों प्लाट मुंबई पुने हाई वे और यजेवाड़ी आई टी पार्क से 5 किलो मीटर के अंदर और अहम सनअती टाउन शिप पिपरी और चचोड़ से 10 किलो मीटर के अंदर हैं। गांव वालों और ग्राम पंचायत के कुछ अरकान ने बताया कि मुंबई पुने एक्सप्रेस और आई टी पार्क से क़रीब होने की वजह से इस इलाक़े में ज़मीन की क़ीमत एक करोड़ रुपये फ़ी एकड़ हो गई है।

पुने ज़िला के एक सीनीयर अफ़्सर ने भी हालाँकि बा ज़ाब्ता तौर पर कुछ कहने से इनकार किया, लेकिन ग़ैर रस्मी बातचीत में कहा कि प्लाट की तक़्सीम में क़वाइद क़वानीन की कोई ख़िलाफ़वरज़ी नहीं हुई है। सारे काम हुकूमत की पालिसीयों और क़ानूनी तरीका-ए-कार के मुताबिक़ हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT