Tuesday , December 12 2017

सदर मजलिस बचाओ तहरीक डॉ क़ायम ख़ां का इंतेक़ाल

हैदराबाद 01 अप्रैल: ग़ाज़ई मिल्लत अल्हाज मुहम्मद अमान उल्लाह ख़ां मरहूम बानी मजलिस बचाओ तहरीक के फ़र्ज़ंद अकबर डॉ मुहम्मद क़ायम ख़ां का क़लब पर शदीद हमले के बाइस इंतेक़ाल हो गया। डॉ क़ायम ख़ां सदर मजलिस बचाओ तहरीक पिछ्ले तीन दहों से अवाम के बीच मुतहर्रिक अवामी क़ाइद की हैसियत से जाने जाते थे और उन्होंने एक से ज़ाइद मर्तबा चुनाव में हिस्सा लिया था। कल् रात जब वो हाफ़िज़बाबानगर में अवाम के बीच मौजूद थे, अचानक सीने में तकलीफ़ की शिकायत की जिसकी इत्तेला मिलते ही मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत तर्जुमान मजलिस बचाओ तहरीक और अमजद उल्लाह ख़ां ख़ालिद बाबानगर पहूंचे और उन्हें यशोधा हॉस्पिटल, मलकपेट मुंतक़िल किया जहां डॉक्टर्स ने तिब्बी मुआइने के बाद इस बात की तसदीक़ की के क़ायम ख़ां की रूह परवाज़ कर चुकी है।

सदर तहरीक के इंतेक़ाल की इत्तेला शहर में तेज़ी के साथ फैल गई और कैफ़ीयत जानने और पुर्सा देने वालों का अज़धाम यशोधा हॉस्पिटल पर जमा हो गया जहां अवामी जज़बात पर क़ाबू पाने में पुलिस को दुशवारीयों का सामना करना पड़ा। इंतेक़ाल की इत्तेला के साथ ही शहर की मुअज़्ज़िज़ शख़्सियतों का दवाख़ाने पर ही तानता बंध गया। मरहूम के जसद-ए-ख़ाकी को यशोधा हॉस्पिटल से उनके मकान वाक़्ये चंचलगुडा मुंतक़िल किया गया जहां अवाम की कसीर तादाद मौजूद थी। मरहूम सदर तहरीक के बिरादरान मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत, मुज़फ़्फ़र उल्लाह ख़ां शफ़ाअत, मुजाहिद उल्लाह ख़ां, अमजद उल्लाह ख़ां ख़ालिद से महबान तहरीक की कसीर तादाद ने इज़हार ताज़ियत किया। पसमानदगान में अहलिया के अलावा दो बेटे और बेटियं शामिल हैं।

मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत ने बताया कि नमाज़ -ए-जनाज़ा-ओ-तदफ़ीन के मुताल्लिक़ अफ़रादे ख़ानदान से मुशावरत के बाद एलान किया जाएगा। मरहूम के बहनोई लियाक़त अली ख़ां ने शिकागो से क़ायम ख़ां के इंतेक़ाल पर अपने गहरे दुख का इज़हार किया।

TOPPOPULARRECENT