Wednesday , December 13 2017

सदर मिस्र ने दूररस इख़तियारत हासिल कर लिए

क़ाहिरा, २३ नवंबर ( ए पी) सदर मिस्र मुहम्मद मर्सी ने दस्तूरी तरमीमात करते हुए अपने लिए दूररस (Far-reaching/दूरगामी) इख़्तेयारात हासिल कर लिए और हुक्म दिया कि गुज़श्ता साल की बग़ावत में एहतिजाजियों को हलाक करने वाले क़ाइदीन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात द

क़ाहिरा, २३ नवंबर ( ए पी) सदर मिस्र मुहम्मद मर्सी ने दस्तूरी तरमीमात करते हुए अपने लिए दूररस (Far-reaching/दूरगामी) इख़्तेयारात हासिल कर लिए और हुक्म दिया कि गुज़श्ता साल की बग़ावत में एहतिजाजियों को हलाक करने वाले क़ाइदीन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दुबारा चलाए जाए ।

मुहम्मद मर्सी ने नया दस्तूर तदवीन करने वाली कमेटी के लिए इस्तिस्ना का फ़रमान जारी किया । अब उन पर किसी भी अदालत का कोई फ़ैसला लागू नहीं हो सकेगा । उन्होंने पार्लीमेंट के ऐवान-ए-बाला को भी किसी किस्म का तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम किया । फ़िलहाल ऐवान-ए-बाला कोई इख़्तेयारात नहीं रखता ।

पार्लीमेंट के दोनों ऐवानों में मर्सी के इस्लाम पसंद हलीफ़ों की अक्सरीयत है । हाल ही में कई अदालतों ने पार्लीमेंट के दोनों ऐवानों की तहलील का फ़ैसला सुनाया था । चुनांचे ऐवान-ए-ज़ेरीं को जिसमें इस्लाम पसंदों का ग़लबा था , जून में अदालत के फ़ैसला की बिना पर तहलील कर दिया गया था ।

TOPPOPULARRECENT