Monday , December 11 2017

सदर यमन अली अबदुल्लाह सालॆह के इक़तिदार की मुंतक़ली के मुआहिदा पर दस्तख़त

रियाद् २४ नवंबर ( ए एफ़ पी ) सदर यमन अली अबदुल्लाह सालॆह ने आज 33 साल तक मुल्क़् के सदर बरक़रार रहने के बाद इक़तिदार की मुंतक़ली के मुआहिदा पर दस्तख़त कर दिए । सऊदी अरब के हुक्मराँ मुल्क अबदुल्लाह ने इस की सताइश करते हुए उसे ग़ुर्बत ज़दा मुलक

रियाद् २४ नवंबर ( ए एफ़ पी ) सदर यमन अली अबदुल्लाह सालॆह ने आज 33 साल तक मुल्क़् के सदर बरक़रार रहने के बाद इक़तिदार की मुंतक़ली के मुआहिदा पर दस्तख़त कर दिए । सऊदी अरब के हुक्मराँ मुल्क अबदुल्लाह ने इस की सताइश करते हुए उसे ग़ुर्बत ज़दा मुलक यमन की तारीख़ में एक नया वर्क़ क़रार दिया।

मुआहिदा पर दस्तख़त की तक़रीब की झलकियां सऊदी अरब के सरकारी टेलीविज़न पर रास्त दिखाई गईं जिन में अली अबदुल्लाह सालॆह ख़लीज और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की सा लस्सी से तए पाए हुए मुआहिदा पर रियाद् के क़सर अलीमामा में दस्तख़त कर रहे हैं जबकि यमनी अपोज़ीशन के अरकान और सऊदी अरब के मलिक अबदुल्लाह के इलावा ख़लीजी ममालिक के वुज़राए ख़ारिजा इस कार्रवाई का मुशाहिदा कर रहे हैं।

यमन की बरसर-ए-इक्तदार पार्टी और अपोज़ीशन के नुमाइंदों ने भी मुआहिदा पर दस्तख़त किए जिस का मक़सद 10 माह के मोहलिक तशद्दुद का ख़ातमा है। मुआहिदा के तहत जिसे अली अबदुल्लाह सालॆह ने कई माह से रोक रखा था, हालाँकि उन पर अंदरून-ए-मुल्क़् और बैन-उल-अक़वामी दबाव् शिद्दत इख़तियार कर गया था ।

सदर यमन अपने इख़्तयारात नायब सदर मंसूर हादी को मुंतक़िल कर देंगे जिस के इव्ज़ उन्हें और उन के अरकान ख़ानदान पर कोई मुक़द्दमा चलाने का तीक़न दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT