Wednesday , December 13 2017

सदारती इंतेख़ाबात में सरकोज़ी को होलंडे Hollande से शिकस्त

फ़्रांस के सदारती इंतेख़ाबात के पहले मरहले में दाएं बाज़ू के उम्मीदवार निकोलस सरकोज़ी को शिकस्त दे दी है। कई तजज़ियों में इसकी पेश क़यासी की गई थी ।ग़ैर सरकारी अंदाज़ों के मुताबिक़ दोनों उम्मीदवार 6 मई के दूसरे मरहले के लिए अहल साबित हो

फ़्रांस के सदारती इंतेख़ाबात के पहले मरहले में दाएं बाज़ू के उम्मीदवार निकोलस सरकोज़ी को शिकस्त दे दी है। कई तजज़ियों में इसकी पेश क़यासी की गई थी ।ग़ैर सरकारी अंदाज़ों के मुताबिक़ दोनों उम्मीदवार 6 मई के दूसरे मरहले के लिए अहल साबित हो चुके हैं। हॉलैंड को 28 से 29 फ़ीसद जबकि सरकोज़ी को 25से 26 फ़ीसद वोट हासिल हुए हैं।

इंतिहाई दाएं बाज़ू के उम्मीदवार मारियन लेपन 7 से 20 फ़ीसद वोटों के साथ तीसरे मुक़ाम पर रहे । सरकारी तौर पर नताइज का हनूज़ ऐलान नहीं किया गया है लेकिन अवामी रुजहान से ये साफ़ ज़ाहिर है कि सरकोज़ी की मक़बूलियत में नुमायां कमी वाक़्य हुई है । हॉलैंड के तर्जुमान अर्ल फ़लपीटी ने कहा कि इंतेख़ाबात का पहला दौर काफ़ी अच्छा रहा ।

उन्होंने तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि नताइज सोशलिस्ट उम्मीदावर के हक़ में होंगे । सदारती मुक़ाबला में जुमला 10 उम्मीदवार शरीक हैं।

TOPPOPULARRECENT