Friday , December 15 2017

सद्दाम हुसैन की बड़ी बेटी रघद इराकी पार्लियामेंट चनाव मुक़ाबले की ख़ाहां

बग़दाद 18 सितम्बर: इराक़ के मरहूम सदर सद्दाम हुसैन की बड़ी बेटी एक नई सियासी क़बाइली जमात क़ायम करने और मुल्क के 2018 में होने वाले आम चनाव में मुक़ाबले का इरादा रखती हैं।

ज़राए इबलाग़ के इदारों ने ये इत्तेला दी। 48 साला रघद सद्दाम हुसैन फ़िलहाल जॉर्डन में मुक़ीम हैं और वो पार्लियामेंट की तरफ से पिछ्ले माह मन्तोरा एक मुतनाज़ा(कॉन्ट्रोवर्शियल) एमनेस्टी के तहत मुल्क को वापिस हो सकती हैं। जॉर्डन के शाही ख़ानदान ने इराक़ की वज़ारत-ए-ख़ारजा की तरफ से की गई ये दरख़ास्त जारीया साल मई में मुस्तर्द कर दी थी और साबिक़ सद्दाम हुसैन दौरे हुकूमत के कुछ ओहदेदारों को वतन वापिस भेज दिया जाये। ये सब इराक़ में मुक़द्दमात में मतलूब हैं।

वो बहैसीयत शाह अबदुल्लाह दोम के मेहमान की हैसियत से जॉर्डन गई थीं। इन पर 2006 मैं तख़रीबकारी की मदद करने का इल्ज़ाम आइद किया गया था। इराक़ के मर्कज़ी कोर्ट ने बादअज़ां दहश्त गिरदाना बमबारी के इल्ज़ाम में मुक़द्दमा दर्ज किया था। उन पर इल्ज़ाम है कि उन्होंने 2010 के चनाव को दरहम-बरहम करने ये हमले किए थे। अब रघद ख़ुद एक इलाक़ाई क़बाइली सियासी जमात क़ायम करते हुए आइन्दा चनाव में मुक़ाबले का इरादा रखती हैं।

TOPPOPULARRECENT