Tuesday , June 19 2018

सनअतनगर में गैस सिलिंडर धमाका, 5 ज़ख़मी

सनअतनगर इलाके अज़ीज़नगर में गैस सिलिंडर धमाका से 5 अफ़राद ज़ख़मी होगए जिन में दो की हालत तशवीशनाक है। धमाका उस वक़्त हुआ जब एक मकान में सय्यद मुजीब नामी शख़्स पकवान के लिए गैस सिलिंडर को तबदील कररहा था बताया जाता हैके इस धमाके में सय्य

सनअतनगर इलाके अज़ीज़नगर में गैस सिलिंडर धमाका से 5 अफ़राद ज़ख़मी होगए जिन में दो की हालत तशवीशनाक है। धमाका उस वक़्त हुआ जब एक मकान में सय्यद मुजीब नामी शख़्स पकवान के लिए गैस सिलिंडर को तबदील कररहा था बताया जाता हैके इस धमाके में सय्यद मुजीब के अलावा उनकी बेटी सय्यदा समरीन 13 साला सय्यदा मिनहा 10 साला और सय्यदा मेराज 8साला के अलावा पड़ोसी 55 साला ज़ईफ़ ख़ातून करीमा बी ज़ख़मी होगईं।

धमाके की आवाज़ और आग को देख कर पड़ोसी मदद के लिए आगए और इस दौरान पुलिस को भी इत्तेला दे दी गई।मुक़ामी अफ़राद और सनअतनगर पुलिस ने ज़ख़मीयों को फ़ौरी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया जहां दो लड़कीयों की हालत तशवीशनाक बताई गई।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ 35 साला सय्यद मुजीब की हालत भी तशवीशनाक है। मुजीब 50 फ़ीसद से ज़ाइद झुलस गया। अस्सिटेंट कमिशनर पुलिस बालानगर नरसिम्हा रेड्डी ने बताया कि सय्यद मुजीब और उनकी बेटी मिनहा की हालत तशवीशनाक है।

TOPPOPULARRECENT