Tuesday , December 12 2017

सबीता इंदिरा रेड्डी के इस्तीफा पर आज ग़ौर

हैदराबाद 10 अप्रैल:सी बी आई की टाऱाफ से चार्ज शीट में सबीता रेड्डी का नाम शामिल किए जाने के बाद चीफ़ मिनिस्टर ने 10 अप्रैल को अपने दौरे ज़िला रंगा रेड्डी मुल्तवी कर दिया।

हैदराबाद 10 अप्रैल:सी बी आई की टाऱाफ से चार्ज शीट में सबीता रेड्डी का नाम शामिल किए जाने के बाद चीफ़ मिनिस्टर ने 10 अप्रैल को अपने दौरे ज़िला रंगा रेड्डी मुल्तवी कर दिया।

कांग्रेस हाईकमान क़ानूनी पहलूओं का जायज़ा ले रही है। कई वुज़रा और कांग्रेस के अरकान असेम्बली ने वज़ीर-ए-दाख़िला से मुलाक़ात करते हुए इस्तीफा ना देने का मश्वरा दिया।

सबीता इंदिरा रेड्डी ने कहा कि वो इस्तीफा के मसले पर 10 अप्रैल को फ़ैसला करेंगी। वो बेक़सूर हैं। उन के ख़िलाफ़ 420 सैक्शन आइद करने पर उन्हें तकलीफ़ पहूँची है।

जी औज़ की इजराई से उन के ख़ानदान को कोई फ़ायदा नहीं हुआ। शफ़्फ़ाफ़ियत का पूरा ख़्याल रखा गया। इस के पीछे जो लेन देन हुई है वो इस से वाक़िफ़ नहीं हैं।

सी बी आई की तरफ से अपनी चार्ज शीट में रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला सबीता इंदिरा रेड्डी को मुल्ज़िम नंबर 4 बनाने के बाद सयासी सूरत-ए-हाल गर्म होगई।

अप्पोज़ीशन की तरफ से सबीता इंदिरा रेड्डी पर इस्तीफा देने का दबाओ बढ़ रहा है। चीफ़ मिनिस्टर ने अप्पोज़ीशन के एहतिजाज को देखते हुए 10 अप्रैल को अपने ज़िला रंगा रेड्डी के दौरे को मुल्तवी कर दिया है।

आज सबीता इंदिरा रेड्डी से रियास्ती वुज़रा डी के अरूना, के लक्ष्मी नाराय‌ना, राम रेड्डी वेंकट रेड्डी के अलावा दूसरों ने मुलाक़ात की और उन्हें इस्तीफा ना देने का मश्वरा दिया।

सबीता इंदिरा रेड्डी ने कहा कि वो चार्ज शीट में नाम शामिल होते ही इस्तीफा देने के लिए तैयार थीं ताहम चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी, सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्य नाराय‌ना के अलावा साथी वुज़रा ने उन्हें स्तीफ़ा ना देने का मश्वरा दिया। वो इस मसले पर पार्टी हाईकमान से तबादला-ए-ख़्याल कररही हैं।

हाईकमान का जो भी फ़ैसला होगा वो उस को कुबूल करेंगी। इस्तीफा पर जल्द अज़ जल्द या मुम्किन हो तो कल भी अपने फ़ैसले का एलान करेंगी।

सबीता इंदिरा रेड्डी ने कहा कि वो यक़ीन के साथ कह सकती हैं कि उन के ख़िलाफ़ जो दफ़आत लगाए गए हैं इस से चीफ़ मिनिस्टर नावाक़िफ़ हैं।

TOPPOPULARRECENT