Friday , December 15 2017

सबीता इंदिरा रेड्डी के गुह मंत्री दोर‌ में फ़िर्क़ा परस्तों की हौसलाअफ़्ज़ाई : अमजद उल्लाह ख़ां ख़ालिद

हैदराबाद। रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला (गुह मंत्री ) सबीता इंदिरा रेड्डी के दौर हुक्मरानी में एसा महसूस होता है कि हैदराबाद फ़िर्क़ा परस्तों के लिए घर आंगन बन चुका है जब चाहे , जहाँ चाहे फिर्का परस्त आसानी के साथ शहर-ओ-रियासत में दाख़िल

हैदराबाद। रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला (गुह मंत्री ) सबीता इंदिरा रेड्डी के दौर हुक्मरानी में एसा महसूस होता है कि हैदराबाद फ़िर्क़ा परस्तों के लिए घर आंगन बन चुका है जब चाहे , जहाँ चाहे फिर्का परस्त आसानी के साथ शहर-ओ-रियासत में दाख़िल होते हुए मुसल्मानों के ख़िलाफ़ ज़हर अफ़्शानी करें।

इन ख़्यालात का इज्हार कोर्पोरेटर‌ अमजद उल्लाह ख़ां ख़ालिद ने शहर के नवाही इलाक़ा घटकेसर जो कि शहर से सिर्फ 20 कीलो मीटर के फ़ासले पर वाके हे, प्रवीण तो गाड़िया जो वी एच पी का इंटरनेशनल सदर भी हे, ने मुस्लमानों के ख़िलाफ़ एक और मर्तबा ज़हर अफ़्शानी करते हुए मुसल्मानों के जज्बात को बुरी तरह मजरूह किया।

उन्हों ने कहा कि शहर के हालात ना सिर्फ कशीदा हैं बल्कि 144 का निफ़ाज़ भी लागू हैं। बावजूद हुकूमत ने शहर के बिल्कुल क़रीब में वाके नवाही इलाक़ों में प्रवीण तोगाड़िया के दाख़िले की इजाज़त देते हुए ना सिर्फ फ़िर्क़ा परस्तों की ख़ुशनुदी हासिल की बल्कि फ़िर्क़ा परस्तों की हौसलाअफ़्ज़ाई करते हुए शहर के इलावा रियासत भर में फ़िर्का वाराना फ़सादाद के लिए खुली छूट फ़राहम की।

TOPPOPULARRECENT