Wednesday , September 26 2018

सबीता इंदिरा रेड्डी समेत दागदार वुज़रा की तबदीली पर हाईकमान का ग़ौर

हैदराबाद 17 अप्रैल: कांग्रेस हाईकमान की तलबी पर सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्य नारायना ने दिल्ली पहूंच गए। चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी 17 अप्रैल को दिल्ली रवाना होंगे।

हैदराबाद 17 अप्रैल: कांग्रेस हाईकमान की तलबी पर सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्य नारायना ने दिल्ली पहूंच गए। चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी 17 अप्रैल को दिल्ली रवाना होंगे।

सबीता इंदिरा रेड्डी के अलावा दूसरे 5 दागदार वुज़रा के बारे में ग़ौर किया जाएगा। 18 अप्रैल को चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी ए आई सी सी के नायब सदर राहुलगा निधि से मुलाक़ात करेंगे।

साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी डी श्रीनिवास आज दिल्ली पहूंच कर मर्कज़ी वज़ीर ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात की। तेलंगाना तहरीक और कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट की सरगर्मीयों पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

आइन्दा साल आम चुनाव के पेशे नज़र कांग्रेस पार्टी हाईकमान ने अपनी सारी तवज्जा आंध्र प्रदेश पर जामए राखि है। जगन मोहन रेड्डी के ग़ैर मह्सूब असासा जात के मुक़द्दमा में सी बी आई ने अपनी चार्ज शीट में रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला सबीता इंदिरा रेड्डी को मुल्ज़िम नंबर 4 बनाया है जिस के बाद अप्पोज़ीशन जमातें हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक चला रही हैं और दागदार वुज़रा की हिमायत करने का चीफ़ मिनिस्टर पर इल्ज़ाम आइद कररही हैं।

सोनीया गांधी से मुलाक़ात करने वाले मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज आंध्र प्रदेश कांग्रेस उमूर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने आज चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बोतसा सत्य नाराय‌ना से टेलीफ़ोन पर बातचीत की।

उन्हें रियासत की ताज़ा सूरत-ए-हाल पर रिपोर्ट के साथ दिल्ली पहूंचने का मश्वरा दिया। कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट की टी आर एस में मिल्ने की अफ़्वाहों के साथ ही साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी डी सरीनवास को दिल्ली तलब करलिया गया।

आज़ाद ने शाम में अपने घर पर डी सरीनवास से मुलाक़ात करने से पहले सेक्रेटरी इंचार्ज ए पी कांग्रेस उमोर के बी कृष्णा मूर्ती से मुलाक़ात की।

रियासत की ताज़ा सयासी सूरत-ए-हाल पर दोनों ने काफ़ी देर तक बात की। डी सरीनवास ने हिदायत के मुताबिक़ अपनी तरफ़ से भी आज़ाद को रिपोर्ट पेश की।

उन की पार्टी सदर कांग्रेस सोनीया गांधी के अलावा दूसरे क़ाइदीन से मुलाक़ात करने का इमकान है। चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी से ग़ुलाम नबी आज़ाद मुलाक़ात करेंगे। सबीता इंदिरा रेड्डी के ख़िलाफ़ चार्ज शीट पेश होने के बाद क़ानूनी पहलूओं का जायज़ा लेते हुए उन्हें वज़ारत-ए-दाख़िला पर बरक़रार रखें या क़लमदान तबदील करदें इस पर ग़ौ किया जाएगा।

इस के अलावा जिन मज़ीद 5 वुज़रा के ख़िलाफ़ सुप्रीम कोर्ट ने नोटिस जारी की है इस के बारे में भी तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा।

18 अप्रैल को चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी ए आई सी सी के नायब सदर राहुल गांधी से मुलाक़ात करेंगे। उन्हें भी रियासत के ताज़ा हालात से वाक़िफ़ करायेंगे ।

TOPPOPULARRECENT