Tuesday , May 22 2018

सब्र का पैमाना लबरेज़ हो चुका है , अमरीका को पाकिस्तान की वार्निंग

ईस्लामाबाद 18 अक्टूबर ( पी टी आई) पाकिस्तान के शोरिश ज़दा इलाक़े शुमाली वज़ीरस्तान में बढ़ते हुए अमरीकी ड्रोन हमलों के दरमयान वज़ीर-ए-दिफ़ा अहमद मुख़तार ने कहा है कि इन की हुकूमत के सब्र का पैमाना लबरेज़ हो रहा है और अमरीका को चाहीए कि वो प

ईस्लामाबाद 18 अक्टूबर ( पी टी आई) पाकिस्तान के शोरिश ज़दा इलाक़े शुमाली वज़ीरस्तान में बढ़ते हुए अमरीकी ड्रोन हमलों के दरमयान वज़ीर-ए-दिफ़ा अहमद मुख़तार ने कहा है कि इन की हुकूमत के सब्र का पैमाना लबरेज़ हो रहा है और अमरीका को चाहीए कि वो पाकिस्तान के सब्र का इमतिहान ना लें।

कबायली इलाक़ों पर एकतरफा अमरीकी हमलों के ख़िलाफ़ पाकिस्तान बार बार एहतिजाज करता आ रहा है और अब वज़ीर-ए-दिफ़ा ने कहा है कि हकूमत-ए-पाकिस्तान, अमरीकी ड्रोन हमलों के ख़िलाफ़ बहुत जल्द अपनी पालिसी पर नज़रसानी करेगी।

पाकिस्तान ने ये ताज़ा तरीन वार्निंग एक ऐसे वक़्त दी है जबकि वज़ीरस्तान के कबायली इलाक़ों में गुज़श्ता तीन दिन के दौरान अमरीकी जासूस तय्यारों ने कम से कम 4 मर्तबा हमला किया जिस के नतीजा में तक़रीबन 10 अफ़राद हलाक हो गए जिन में अलक़ायदा से रब्त रखने वाले तीन मिस्री शहरी भी शामिल हैं।

लंदन में वाक़्य तहक़ीक़ाती सहाफ़ती ब्यूरो की तरफ़ से हफ़्ता को जारी करदा रिपोर्ट में इन्किशाफ़ किया गया है कि जून 2004-ए-से पाकिस्तान के कबायली इलाक़ों पर अमरीका की जानिब से ताहाल 300 ड्रोन हमले किए जा चुके हैं जिस के नतीजा में 775 कबायली आम शहरी हलाक हुए हैं जिन में 173 बच्चे भी शामिल हैं। रिपोर्ट में मज़ीद कहा गया है कि अमरीकी जासूस तय्यारों के इन हमलों में 1,141 और 1,225 के दरमयान अफ़राद ज़ख़मी भी हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT