Saturday , December 16 2017

समझौता एक्सप्रैस का हमला आवर मक्का मस्जिद बम धमाके में शमिल

समझौता एक्सप्रैस 2007 में मुबयना तौर पर बम नसब करने वाला दहश्तगर्द राजेंद्र चौधरी मेए 2007 में हैदराबाद की तारीख़ी मक्का मस्जिद में बम धमाके में भी मुलव्वस है ।

समझौता एक्सप्रैस 2007 में मुबयना तौर पर बम नसब करने वाला दहश्तगर्द राजेंद्र चौधरी मेए 2007 में हैदराबाद की तारीख़ी मक्का मस्जिद में बम धमाके में भी मुलव्वस है ।

नमाज़ जुमा के दौरान हुए बम धमाके में 9 अफ़राद हलाक हुए थे । क़ौमी तहक़ीक़ाती एजैंसी (एन आई ए) इस केस को हल करने की कोशिश कररही है ।

इस सिलसिले में राजेंद्र चौधरी को हैदराबाद लाया जाएगा । 30 साला चौधरी को कल रात उज्जैन से 50 केलो मीटर दूर ना गड्डा से गिरफ़्तार किया गया था । क़ौमी तहक़ीक़ाती एजैंसी के ज़राए ने बताया कि ज़ाफ़रानी तंज़ीम से वाबस्ता शिद्दत पसंदों के दरमयान समुंद्र सिंह के नाम से मशहूर राजेंद्र चौधरी के सर पर एन आई ए ने पाँच लाख रुपये का इनाम रखा था इस के बाद से इस ने अपनी शनाख़्त तबदील करके नाम बदल कर ज़िंदगी गुज़ार रहा था ।

ये दहश्तगर्द /18 मेए 2007 को मक्का मस्जिद में हुए बम धमाके में मुलव्वस है । तारीख़ी मक्का मस्जिद में कंट्रोल पाइप बम से धमाका किया गया था ।

मक्का मस्जिद केस की तहक़ीक़ात एन आई ए के हवाले की गई है जिस ने अब तक 5 अफ़राद पर फ़र्द-ए-जुर्म आइद किया गया है । इन में स्वामी असीमानंद लोकेश शर्मा देवेंद्र गुप्ता राम जी कालिसा निग्र और संदीप डांगे शामिल हैं । राम जी और संदीप फ़रार हैं । राजेंद्र चौधरी को हैदराबाद लाकर मक्का मस्जिद धमाका केस में तफ़तीश की जाएगा ।

उस की गिरफ़्तारी के बाद ये वाज़िह होरहा है कि समझौता एक्सप्रैस और मक्का मस्जिद बम धमाकों में वो मुलव्वस है। इन आई ए ने अब तक तीन अफ़राद असीमानंद लोकेश और देवेंद्र को गिरफ़्तार किया है इस के बाद राजेंद्र चौधरी की गिरफ़्तारी अमल में आई ।

समझौता एक्सप्रेस में 18 फ़बरोरी 2007 को धमाका किया गया था जिस से 68 अफ़राद हलाक और 12 ज़ख़मी हुए थे।राजेंद्र चौधरी की गिरफ़्तारी के बाद एन आई ए के ओहदेदारों ने इस से मज़ीद पूछगिछ के लिए टरांज़ट रीमांड पर लिया है ।

एन आई ए ने /20 जून 2011 को ताअज़ीरात-ए-हिंद की मुख़्तलिफ़ दफ़आत और गै़रक़ानूनी सरगर्मीयां (इंसिदाद) क़ानून के तहत
आर एस एस के रुकन स्वामी असीमानंद सुनील जोशी लोकेश शर्मा संदीप डांगे और राम चन्द्र कालिसा निग्र उर्फ़ राम जी के ख़िलाफ़ फ़र्द-ए-जुर्म दाख़िल किया था ।

एन आई ए राजेंद्र चौधरी को पिर के दिन पंचकूला में वाके अदालत में पेश करेगी । इस से तफ़तीश के लिए अदालत में पुलिस ने दरख़ास्त दाख़िल की है ।

एन आई ए के सीनीयर ओहदेदार ने कहा कि हम चौधरी से पूछगिछ करेंगे और मक्का मस्जिद में दो ताक़तवर डिवाईस नसब करने से मुताल्लिक़ इस का बयान कलमबंद करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT