Friday , December 15 2017

सयासी भेद भाव् के बगै़र जगत्याल की तरक़्क़ी केलिए जद्द-ओ-जहद

जगत्याल २४ दिसम्बर: ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) तेलगुदेशम इक़तिदार पर हो या कोई और जमात की हुकूमत हो हर वक्त शहर जगत्याल की तरक़्क़ी के लिए बलालहाज़ मज़हब-ओ-मिल्लत और किसी सयासी भेद भाव् के बगै़र काम अंजाम देता आ रहा हो। इन ख़्यालात का

जगत्याल २४ दिसम्बर: ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) तेलगुदेशम इक़तिदार पर हो या कोई और जमात की हुकूमत हो हर वक्त शहर जगत्याल की तरक़्क़ी के लिए बलालहाज़ मज़हब-ओ-मिल्लत और किसी सयासी भेद भाव् के बगै़र काम अंजाम देता आ रहा हो। इन ख़्यालात का इज़हार रुकन असैंबली जगत्याल एल रमना ने कल सुबह मुस्लिम शादी ख़ाना जगत्याल में 10लाख बलदिया जनरल फ़ंड से ज़र-ए-तामीर कामों का मुआइना करते हुए किया।

उन्हों ने ज़र-ए-तामीर शेड्स के कामों को 26जनवरी तक तकमील करने की कौंट्रेक्टर को हिदायत दी।इस मौक़ा पर उन्हों ने कहा कि शहर की तरक़्क़ी केलिए हालिया बलदिया कौंसल के इख़तताम पर बजट ना होने पर चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी करते हुए बजट मंज़ूर करवाया। जिस के ज़रीया शहर में मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती काम अंजाम दिए जा रहे हैं। मुस्लिम शादी ख़ाने में 10लाख रुपय शैड की तामीर केलिए नाकाफ़ी हैं क्योंकि क़िला से मुत्तसिल अराज़ी अंदरूनी हिस्सा में सही नहीं है जिस की वजह से 4फुट के बजाय 10फ़ुट से ज़ाइद खुदवाई करके पिलर्स डाले जा रहे हैं और शादी ख़ाने के पिछले हिस्सा में भी मज़ीद शैड की ज़रूरत है।

बजट में इज़ाफ़ा केलिए तख़मीना तैयार करते हुए बलदिया के इजलास में मंज़ूरी केलिए बलदिया अनजीनर को हिदायत दी। इस मौक़ा पर मर्कज़ी कमेटी सदर मिल्लत-ए-इस्लामीया क़ाज़ी मक़सूद अली मतीन और कमेटी के ज़िम्मा दारान ने रुकन असैंबली एल रमना से कहा कि मर्कज़ी कमेटी दफ़्तर की तामीर केलिए मंज़ूर शूदा पाँच लाख एम पी फ़ंड से आसारे-ए-क़दीमा की जानिब से तामीरी काम में रुकावट डाली गई। इस काम को जामा मस्जिद जगत्याल के रूबरू वाक़्य जामा मस्जिद कमर्शियल पुरानी इमारत को तोड़ कर वहां दफ़्तर की तामीर केलिए मुतालिबा किया गया। जिस पर रुकन असैंबली ईल रमना ने पंचायत राज इंजीनियरर को वहां पर तामीर केलिए हिदायत दी। इस मौक़ा पर दफ़्तर की तामीर केलिए 5लाख फ़ंड नाकाफ़ी है। इस में इज़ाफ़ा केलिए रुकन पार्लीमान मधु गौड़ यशकी से नुमाइंदगी की गई थी। उन्हों ने मज़ीद फ़ंड की मंज़ूरी का तीक़न दिया था, इस के लिए 10लाख का तख़मीना तैयार करने इंजीनियर को हिदायत दी और जल्द से जल्द तामीरी काम का आग़ाज़ करने की हिदायत दी।

इस मौक़ा पर नायब सदर मर्कज़ी कमेटी-ओ-जामि मस्जिद सदर बिसमिल्लाह ख़ान, सैक्रेटरी रियाज़ उद्दीन मामा, अबदुर्रहीम शौकत ख़ान, साबिर बेग, शुऐब उल-हक़ तालिब, साजिद पटवारी, ख़्वाजा ख़लील उद्दीन, पंचायत इंजीनियर शमशीर अली और दीगर मौजूद थे। बादअज़ां रुकन असैंबली ने न्यू हाई स्कूल जगत्याल का दौरा किया, वहां मिड डे मील का मुआइना किया और स्कूल में तलबा-ए-ओ- तालिबात केलिए 26जनवरी तक बलदिया जनरल फ़ंड से तामीरी काम मुकम्मल करने कमिशनर बलदिया और इंजीनियर अबदुर्रहीम को हिदायत दी। इस मौक़ा पर रुकन असैंबली ने चीफ़ मिनिस्टर रीलीफ़ फ़ंड से हालिया दिनों रहमत पूरा से ताल्लुक़ रखने वाले अरशद अली असद की डेंगू बुख़ार से मौत वाक़्य होने पर उन की बेवा को 50हज़ार रुपय की मंज़ूरी दिलवाई और एक ख़ातून लावण्या को ईलाज केलिए चीफ़ मिनिस्टर रीलीफ़ फ़ंड से 2लाख रुपय की मंज़ूरी दिलवाई।

TOPPOPULARRECENT