Sunday , December 17 2017

सयासी मुफ़ादात के लिए तलंगाना अवाम का इस्तिहसाल

गंभीराव् पेट०७ फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) कांग्रेस तलंगाना अवाम का इस्तिहसाल करने की तारीख़ रखती है और अब भी तलंगाना का कांग्रेस और तलंगाना राष्ट्रीय समीती की जानिब से इस्तिहसाल किया जा रहा है । इन ख़्यालात का इज़हार इं

गंभीराव् पेट०७ फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) कांग्रेस तलंगाना अवाम का इस्तिहसाल करने की तारीख़ रखती है और अब भी तलंगाना का कांग्रेस और तलंगाना राष्ट्रीय समीती की जानिब से इस्तिहसाल किया जा रहा है । इन ख़्यालात का इज़हार इंचार्ज तलगोदीशम पार्टी सिरिसिल्ला मिस्टर पोटा केशवर ने किया ।

वो यहां मंडल सतह पर तलगोदीशम पार्टी रुकनीयत साज़ी के लिए मुनाक़िद करदा तक़रीब से मुख़ातब कर रहे थे । उन्हों ने पार्टी कारकुनों-ओ-क़ाइदीन पर ज़ोर देकर कहा कि वो मुत्तहदा तौर पर जद्द-ओ-जहद करते हुए पार्टी को मुस्तहकम करें । मिस्टर केशवर ने अपने ख़िताब को जारी रखते हुए कहा कि कारकुनों और क़ाइदीन को चाहीए कि वो साबिक़ा मैं तलगोदीशम दौर-ए-हकूमत में अंजाम दिए गए फ़लाही असकीमात से अवाम को वाक़िफ़ करवाते हुए उन्हें पार्टी कारकुन बनाईं और हरवक़त अवामी ख़िदमात के लिए अपने आप को तैय्यार रखें।

तक़रीबमें तलगोदीशम पार्टी तर्जुमान करीमनगर आर गोपी , साबिक़ा ज़िला परिषद रुकन रेखा ,साबिक़ नायब सदर ज़िला तलगोदीशम अक़ल्लीयती सेल इबाद अल्लाह ख़ान , साबिक़नायब सदर ज़िला वक़्फ़ बोर्ड यहया असलम के इलावा कामेडी रेखा , आर नारायण , सदाशेवा रेड्डी ने भी मुख़ातब किया।

क़ब्लअज़ीं पार्टी क़ाइद पोटा यशोर ने गांधी चौराहे पर पार्टीपर्चमकुशाई की रस्म अंजाम दी । इस मौक़ा पर मंडल के सतह के सैंकड़ों तलगोदीशम कारकुनों की तादाद मौजूद थी जिन में काबिल-ए-ज़िकर तमहीद अली , प्रभाकर , चनदोर , कुत्ता पली सरीनवास , जिला बोदया वग़ैरा हैं।

TOPPOPULARRECENT