Monday , December 18 2017

सयासी वाबस्तगी के हामिल चार आर टी आई कमिश्नर्स का तक़र्रुर

हैदराबाद 07 फरवरी: रियासती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने बिलआख़िर आज क़ानून हक़ मालूमात से मुताल्लिक़ चार इन्फॉर्मेशन कमिश्नर्स के नामों की मंज़ूरी देते हुए अहकामात तक़र्रुर जारी करने की हिदायत दी है । जिन नए चार इन्फॉर्मेशन कमिश्नर्स का

हैदराबाद 07 फरवरी: रियासती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने बिलआख़िर आज क़ानून हक़ मालूमात से मुताल्लिक़ चार इन्फॉर्मेशन कमिश्नर्स के नामों की मंज़ूरी देते हुए अहकामात तक़र्रुर जारी करने की हिदायत दी है । जिन नए चार इन्फॉर्मेशन कमिश्नर्स का तक़र्रुर अमल में लाया जा रहा है इन में इम्तियाज़ अहमद , वे वेंकटेश्वर लो, तानतया कुमारी और वजय निर्मला वगैरह शामिल हैं।

बावसूक़ सरकारी ज़राए ने ये बात कही और बताया कि मज़कूरा इन्फ़ार्मेशन कमिश्नर्स के नामों की पिछ्ले एक अर्सा पहले ही रियास्ती हुकूमत ने सिफ़ारिश की थी। लेकिन रियास्ती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने बाअज़ वजूहात यानी कांग्रेस पार्टी से बाक़ायदा वाबस्तगी का इज़हार करते हुए इन चार नामों को भी मुस्तारिद करते हुए फाईल वापिस करदी थी।

लेकिन चंद माह गुज़र जाने के बाद रियास्ती हुकूमत ने इन्फ़ार्मेशन कमिश्नर्स के तक़र्रुत के लिए दुबारा इमतियाज़ अहमद, वे वेंकटेश्वर लो, तानतया कुमारी और वजय निर्मला के नामों को ही तजवीज़ करते हुए फाईल रियास्ती गवर्नर को रवाना की थी। जिस पर रियास्ती गवर्नर मिस्टर ई एस एल नरसिम्हन ने चंद दिन पहले एडवोकेट जनरल आंध्र प्रदेश को राज भवन तलब करके इन नामों की मंज़ूरी से मुताल्लिक़ क़ानूनी मश्वरा हासिल किया था ,और एडवोकेट जनरल आंध्र प्रदेश सुदर्शन रेड्डी की तरफ से दिए गए मुसबित मश्वरा की रोशनी में ही शायद रियास्ती गवर्नर ने बिलआख़िर आज चार नए इन्फ़ार्मेशन कमिश्नर्स के नामों की मंज़ूरी देते हुए तक़र्रुत के लिए राह हमवार करदी, और तवक़्क़ो है रियास्ती हुकूमत फ़ौरी तौर पर बाक़ायदा तौर पर अहकामात जारी करेगी।इस दौरान रज़ाकाराना तंज़ीमों जिन चैतन्य वेद यक्का, ए पी एसए, सीनीयर सिटीज़नस एसोसीएशन ने हुकूमत की तरफ से सियासतदानों को इन्फ़ार्मेशन कमिशनर मुक़र्रर करने के ख़िलाफ़ एहतेजाज का फ़ैसला किया है। इन तमाम ने ये भी फ़ैसला किया कि वो दागदार इन्फ़ार्मेशन कमिश्नर्स के रूबरू पेश नहीं होंगे और तहक़ीक़ात में तआवुन नहीं करेंगे।

TOPPOPULARRECENT