Thursday , November 23 2017
Home / AP/Telangana / सरकारी इदारों की अमरावती मुंतकली

सरकारी इदारों की अमरावती मुंतकली

Cute pupils running down the hall

हैदराबाद 26 मई: हुकूमत आंध्र प्रदेश ने सदर मह्कमाजात-ओ-सरकारी इदाराजात की दारुल हुकूमत अमरावती मुंतकली के लिए सर्कुलर जारी किया है जिस में 27 जून तक बहरसूरत मुंतकली का काम पूरा करने की हिदायत दी गई। सर्कुलर में वाज़िह किया गया है कि सरकारी इमारतें ना मिलने की सूरत में ख़ानगी इमारतों की निशानदेही की जानी चाहीए।
और इस के किराये का ताय्युन ज़िला कलेक्टर कृष्णा-ओ-गुंटूर करेंगे।

उन्होंने तमाम इमारतों में बेहतर सहूलतों की फ़राहमी की हिदायत दी और कहा कि एससी, एसटी स्टूडेंट्स के हॉस्टलस में जिस तरह मयारी सहूलतें फ़राहम की जा रही हैं, इसी तरह अक़लियती स्कूलस में फ़राहम की जाएं। उन्होंने स्कूलों के प्रिंसिपलस और टीचर्स के तक़र्रुत के बारे में मालूमात हासिल कीं।

हुकूमत ने फ़ैसला किया है कि 13 जून से किसी भी हालत में स्कूलों में तालीम का आग़ाज़ कर दिया जाये। पहले मरहले में पांचवें ता सातवीं जमात क्लासस का आग़ाज़ किया जा रहा है। ओहदेदारों ने मुख़्तलिफ़ अज़ला में दाख़िलों के रुजहान और इमारतों के बारे में तफ़सीलात से वाक़िफ़ किराया।

हैदराबाद में इमारतों के इंतेख़ाब में दुशवारीयों का सामना करना पड़ा। तवक़्क़ो है कि अबदुल क़य्यूम ख़ां बहुत जल्द शहर की इमारतों का जायज़ा लेंगे। स्कूलों की सोसाइटी के सेक्रेटरी बी शफ़ी उल्लाह ने सोसाइटी की सरगर्मीयों की तफ़सीलात बयान की। उन्होंने मुख़्तलिफ़ ओहदेदारों और ग़ैर सरकारी तन्ज़ीमों की कारकर्दगी से वाक़िफ़ किराया।

TOPPOPULARRECENT