Wednesday , September 26 2018

सरकारी दवाख़ानों में स्वाइन फ्लू के ईलाज के लिए ख़ुसूसी इंतेज़ामात

हुकूमत तेलंगाना फैलते हुए स्वाइन फ्लू वायरस का इंसिदाद करने के लिए बड़े पैमाने पर इक़दामात कररही है। इन इक़दामात के एक हिस्से के तौर पर इंस्टीटियूट आफ़ परीवनीटीव मेडिसन की टीम ने स्वाइन फ्लू वाइरस की अलामात पाए जाने वाले मरीज़ों से

हुकूमत तेलंगाना फैलते हुए स्वाइन फ्लू वायरस का इंसिदाद करने के लिए बड़े पैमाने पर इक़दामात कररही है। इन इक़दामात के एक हिस्से के तौर पर इंस्टीटियूट आफ़ परीवनीटीव मेडिसन की टीम ने स्वाइन फ्लू वाइरस की अलामात पाए जाने वाले मरीज़ों से तक़रीबन 140 सम्पल्स ( नमूने ) हासिल किए जिन के मिनजुमला 50 मरीज़ों में स्वाइन फ्लू के पॉजिटिव (मुसबत ) रिपोर्टस वसूल हुए। इसी तरह उन मरीज़ों पर ख़ुसूसी तर्जीह देते हुए ईलाज किया जा रहा है।

स्वाइन फ्लू से मुतास्सिरा मरीज़ों के लिए अलाहिदा वार्ड ओ बेड्स के इंतेज़ामात किए गए हैं। इस तरह उस्मानिया हॉस्पिटल और निम्स में 150 बेड्स तैयार रखे गए हैं ताकि स्वाइन फ्लू से मुतास्सिरा अफ़राद के रुजू होने पर फ़ौरी तौर पर उन्हें शरीक कर लेकर बेहतर ईलाज किया जा सके।

कांफ्रेंस हाल में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डायरेक्टर निज़ाम्स इंस्टीटियूट आफ़ मेडिकल साईंस ( निम्स ) डाक्टर नरेंद्रनाथ ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और बताया कि गांधी हॉस्पिटल से आज 16 स्वाइन फ्लू से मुतास्सिरा मरीज़ों को फीवर हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया।

उन्होंने कहा कि हुकूमत की तरफ से स्वाइन फ्लू के इंसिदाद से मुताल्लिक़ 20 हज़ार गोलीयों की ख़रीदी के आर्डर दीए गए और मुतास्सिरीन स्वाइन फ्लू के लिए अदवियात ( गोलीयों वग़ैरा की) की कोई कमी नहीं रहेगी।

डायरेक्टर निम्स ने अवाम को मश्वरह दिया कि वो अपने इलाक़ों-ओ-मकानात में साफ़ सफ़ाई के ख़ुसूसी इंतेज़ामात करें और आम नौईयत के फ्लू के लिए इस्तेमाल किए जाने वाले वयाकसन स्वाइन फ्लू से मुतास्सिरा अफ़राद इस्तिमाल नहीं करना चाहीए ताकि कोई मनफ़ी असरात मुरत्तिब ना हो सकीं।

नरेंद्रनाथ ने बताया कि स्वाइन फ्लू वयाकसन एसे मुतास्सिरीन के लिए दिए जा रहे हैं जो हाई रिस्क ( जिन की हालत तशवीशनाक है) मौक़िफ़ रखते हैं। इस के अलावा उन्होंने स्वाइन फ्लू के मुतास्सिरीन से इस बात की ख़ाहिश की के वो डाक्टरों से मश्वरा हासिल किए बगै़र कोई अदवियात इस्तिमाल ना करने की ख़ाहिश, नरेंद्रनाथ डायरेक्टर निम्स ने बताया कि 01 जनवरी ता आज तक रियासत तेलंगाना से मौसूला इत्तेला के मुताबिक़ सिर्फ़ 12 अम्वात वाक़्ये हुई हैं। उन्होंने तेलंगाना अवाम से इस बात की ख़ाहिश की के वो दो यौम तातीलात के दौरान अपने घरों में ही मौजूद रहें। कहीं पर हुजूम मुक़ाम पर जाने से गुरेज़ करें।

TOPPOPULARRECENT