Thursday , December 14 2017

सरकारी मुलाज़िमीन-ओ-पेंशनरस को 24 मई तक तनख़्वाह की अदायगी

रियासती सरकारी मुलाज़िमीन-ओ-पेंशनरस को माह मई की तनख़्वाहें और वज़ाइफ़ क़बल अज़ वक़्त 24 मई तक अदा करदेने की रियासती चीफ़ सेक्रेटरी पी के मोहंती ने रियास्ती महिकमा फाइनैंस को ज़रूरी हिदायात दें और इस सिलसिले में बाक़ायदा तौर पर अहकामात भी

रियासती सरकारी मुलाज़िमीन-ओ-पेंशनरस को माह मई की तनख़्वाहें और वज़ाइफ़ क़बल अज़ वक़्त 24 मई तक अदा करदेने की रियासती चीफ़ सेक्रेटरी पी के मोहंती ने रियास्ती महिकमा फाइनैंस को ज़रूरी हिदायात दें और इस सिलसिले में बाक़ायदा तौर पर अहकामात भी जारी किए।

इस तरह 24 मई को अदा की जाने वाली तनख़्वाहें और वज़ाइफ़ मुत्तहदा रियासत आंध्र प्रदेश में मुलाज़िमीन-ओ-पेंशनरस के लिए आख़िरी तनख़्वाहें और वज़ाइफ़ साबित होंगी क्युंकि 2 जून को अलाहिदा रियासत तेलंगाना की बाक़ायदा तौर पर तशकील अमल में आएगी।

हर दो अलाहिदा रियास्तें होजाएंगी और तब मुलाज़िमीन की तक़सीम के बाद अलाहिदा अलाहिदा तौर पर अपनी अपनी रियासत की तशकील पाने वाली हुकूमतों में अपनी तनख़्वाहें और वज़ाइफ़ हासिल करसकेंगे।

बताया जाता हैके 01 जून की निस्फ़ शब से ही तेलंगाना रियासत और आंध्र प्रदेश रियासत के लिए नए अलाहिदा अलाहिदा मालीयाती एकाऊंटस का बाक़ायदा तौर पर आग़ाज़ होजाएगा जिस के बाइस दोनों रियासतों के बजट आमदनी-ओ-ख़र्च अलाहिदा होजाएंगे।

इस ताल्लुक़ से महिकमा फाइनैंस के प्रिंसिपल सेक्रेटरी की तरफ से जी ओ एम एस नंबर 78 मौरर्ख़ा 7 अप्रैल 2014 जारी किया गया है । बताया जाता हैके मुत्तहदा आंध्र प्रदेश टरीझ़री खाता 25 मई को बंद कर दिया जाएगा।

रियासत की तक़सीम के पेशे नज़र मुत्तहदा आंध्र प्रदेश में उस दिन यानी 24 मई तक तमाम अदायगीयों को मुकम्मिल कर लेने का महिकमा फाइनैंस ने फ़ैसला किया है और इस सिलसिले में रहनुमायाना ख़ुतूत-ओ-तरीका-ए-कार पर मबनी तफ़सीलात महिकमा फाइनैंस की तरफ से जारी करदिए गए हैं।

मुत्तहदा रियासत में अंजाम दिए गए तमाम तरक़्क़ीयाती कामों से मुताल्लिक़ पाए जाने वाले तमाम बक़ायाजात भी 24 तक ही अदा करदेने की हिदायत दी गई है।

TOPPOPULARRECENT