Thursday , December 14 2017

सरकारी मुलाज़िमीन को साले नौ का तोहफ़ा

रियासती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कमा रेड्डी तवक़्क़ो हैके रियासत के सरकारी मुलाज़िमीन को नए साल के तोहफ़ा के तौर पर उबूरी राहत फ़राहम करेंगे।

रियासती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कमा रेड्डी तवक़्क़ो हैके रियासत के सरकारी मुलाज़िमीन को नए साल के तोहफ़ा के तौर पर उबूरी राहत फ़राहम करेंगे।

रियासती सरकारी मुलाज़िमीन की मुख़्तलिफ़ तंज़ीमों की तरफ से मुलाज़िमीन के लिए पै रीवीझ़न कमीशन रिपोर्ट पेश करने में होने वाली ताख़ीर को पेशे नज़र रखते हुए फ़िलफ़ौर 45 ता 50 फ़ीसद उबूरी राहत फ़राहम करने का मुतालिबा किया और कहा गया कि इस सिलसिले में रियासती मुलाज़िमीन की मुख़्तलिफ़ तंज़ीमों ने मुतअद्दिद मर्तबा ना सिर्फ़ रियासती चीफ़ सेक्रेटरी , रियासती का बीनी ज़ेली कमेटी बल्कि चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात करके मूसिर नुमाइंदगीयाँ की हैं।

लेकिन रियासती हुकूमत की तरफ से इस मसले पर अब तक भी कोई बेहतर रधे अमल हासिल नहीं होसका। ताहम चीफ़ मिनिस्टर के क़रीबी ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी सरकारी मुलाज़िमीन को दरपेश मुख़्तलिफ़ मसाइल की आजलाना यकसूई को अपनी अव्वलीन तर्जीह देते हैं।

लेकिन मौजूदा हालात की रोशनी में सूरते हाल का बग़ौर जायज़ा लेते हुए सरकारी मुलाज़िमीन के मसाइल पर फ़ौरी तवज्जा नहीं दे पारहे हैं। ताहम इस बात की तवक़्क़ो की जा सकती है कि नए साल के तोहफ़ा के तौर पर चीफ़ मिनिस्टर सरकारी मुलाज़िमीन को उबूरी राहत फ़राहम करने का एलान करसकते हैं।

ताहम इसी दौरान आंध्र प्रदेश नान गज़ीटेड ऑफीसरस एसोसीएशन के क़ाइद विद्या सागर ने बतायाकि चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के आज मुख़्तसर दौरा विजयवाड़ा के मौके पर उनकी (विद्या सागर की) ज़ेरे क़ियादत एक वफ़द ने चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और रियासती सरकारी मुलाज़िमीन के लिए फ़ौरी तौर पर उबूरी राहत फ़राहम करने का मुतालिबा किया।

जिस पर चीफ़ मिनिस्टर ने अपने बेहतर रधे अमल का इज़हार करते हुए इस बात का तीक़न दिया कि वो नए साल के तोहफ़ा के तौर पर मुलाज़िमीन को उबूरी राहत फ़राहम करने का एलान करदेंगे।

TOPPOPULARRECENT