Monday , December 11 2017

सरकारी मुलाज़िमीन को 3.14 फ़ीसद महंगाई अलाउंस अदा करना होगा रियासती काबीना का फ़ैसला

हैदराबाद 08 फ़रवरी: रियासती काबीना ने मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के ओहदेदारों को सात दिन की मोहलत देते हुए उनसे कहा है कि वो बजट में अपने अपने महिकमा के लिए रुकमी जरूरतों की रिपोर्ट पेश कर दें।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ की क़ियादत में रियासती काबीना का मीटिंग मुनाक़िद हुवी। उन्होंने मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के प्रिंसिपल सेक्रेटरीज़ और सदर शोबाजात को हिदायत दी कि वो बजट तजावीज़ और रुकमी ज़रूरत से मुताल्लिक़ कामों को अंदरून सात दिन मुकम्मिल करले। काबीना के मीटिंग के बाद एक ओहदेदार ने मीडिया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए ये इत्तेला दी और कहा कि ओहदेदारों को बजट में रुकमी जरूरतों से हुकूमत को वाक़िफ़ करवाने के लिए सिर्फ एक हफ़्ते की मोहलत दी गई है।

मीडिया के नुमाइंदों के सवाल पर ओहदेदार ने वाज़िह किया कि काबीना की हिदायत के मुताबिक़ हम अब बजट रिपोर्ट और सेक्टर प्राजेक्टस और मह्कमाजात की जरूरतों को क़तईयत देने के लिए मसरूफ़ होजाएंगे।

समझा जाता है कि काबीना ने कॉन्ट्रैक्ट मुलाज़िमीन को मुस्तक़िल करने और आउटसोर्सिंग मुलाज़िमीन की तनख़्वाहों में इज़ाफ़ा करने को भी मंज़ूरी देदी है। इस के अलावा रियासती काबीना ने रियासती मुलाज़िमीन को महंगाई अलाउंस 3.14 फ़ीसद अदा करने से इत्तेफ़ाक़ किया है।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ जीएचएमसी चुनाव में टीआरएस की शानदार कामियाबी पर इंतेहाई ख़ुश हैं और उन्होंने शहर में ग़रीबों को एक लाख मकानात तामीर करके देने का वादा किया है। हैदराबाद में सहाफ़ीयों को मकानात फ़राहम के मक़सद से भी समझा जाता है कि काबीना ने बजट में रक़म मुख़तस करने का शाइरा दिया है। ये रक़म बजट 2016 में मुख़तस की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT