Thursday , December 14 2017

सरकारी स्कूलों में असातिज़ा पर सोशल मीडिया के इस्तेमाल पर पाबंदी

सरकारी स्कूलों में ख़िदमात अंजाम दे रहे असातिज़ा की कारकर्दगी के मुताल्लिक़ मुतअद्दिद शिकायात मौसूल होने के बाद हैदराबाद में सरकारी स्कूलों के असातिज़ा के ख़िदमात के औक़ातकार में सोशल मीडिया के इस्तेमाल पर मुकम्मल इमतिना आइद कर दिया गया है।

हैदराबाद और सिकंदराबाद के सरकारी स्कूलों में ख़िदमात अंजाम दे रहे असातिज़ा और अमला को सख़्त हिदायात जारी करते हुए उन्हें पाबंद बनाया गया कि वो किसी भी तरह के स्मार्ट फोन्स पर सोशल मीडिया का इस्तेमाल दौरान ख़िदमात ना करें।

बावसूक़ ज़राए से मौसूला इत्तिला के बमूजिब ज़िला इंतेज़ामीया की जानिब से हिदायात मौसूल होने के बाद डी ई ओ ने इस सिलसिले में सरकूलर जारी करते हुए तमाम असातिज़ा और मुदर्रिसीन को इस बात से वाक़िफ़ करवा दिया है।

शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में मौजूद सरकारी स्कूलों को सी सी टी वी कैमरे से मरबूत करने के मुताल्लिक़ भी तजवीज़ महकमा तालीम को पेश की जा चुकी और तवक़्क़ो है कि आइन्दा चंद हफ़्तों के दौरान तमाम सरकारी स्कूलों में सी सी टी वी कैमरों की तंसीब के ज़रीए उन्हें मर्कज़ी कंट्रोल रुम से मरबूत करने के इक़दामात भी किए जाएंगे ताकि वक़्तन फ़वक़्तन स्कूल में जारी सरगर्मीयों पर नज़र रखी जा सके।

TOPPOPULARRECENT