सरपुरटाउन में बस स्टैंड की अदम सहूलत

सरपुरटाउन में बस स्टैंड की अदम सहूलत
सरपुरटाउन ताल्लुक़ा मुस्तक़र में तमाम ताल्लुक़ा सतह के सरकारी इदारे और तमाम ऑफ़िस मौजूद हैं और यहां पर ताल्लुक़ा मुस्तक़र पर अदालत रहने की वजह से ताल्लुक़ा के पाँच मंडलों के अवाम का आना जाना रहता है लेकिन मुस्तक़र सरपुरटाउन में आर

सरपुरटाउन ताल्लुक़ा मुस्तक़र में तमाम ताल्लुक़ा सतह के सरकारी इदारे और तमाम ऑफ़िस मौजूद हैं और यहां पर ताल्लुक़ा मुस्तक़र पर अदालत रहने की वजह से ताल्लुक़ा के पाँच मंडलों के अवाम का आना जाना रहता है लेकिन मुस्तक़र सरपुरटाउन में आर टी सी की तरफ से बस स्टैंड की सहूलत ना रहने पर ओम और मुसाफ़िरिन को काफ़ी दुश्वारियां पेश आरही है जैसा कि 2004 में उस वक़्त के रुकन पार्लीमान डॉ वीनू गोपाल चारी की तरफ से सरपुरटाउन बस स्टैंड के तामीराती कामों के लिए संग-ए-बुनियाद रखा गया था उस वक़्त मुक़ामी रुकने असेंबली पिलवानी राजा लक्ष्मी भी मौजूद थीं।

लेकिन 10 साल गुज़रने के बाद भी सरपुरटाउन बस स्टैंड के तामीराती कामों का आग़ाज़ अमल में नहीं आया जिस की वजह से अवाम को काफ़ी मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है। हज़ारों की तादाद में रियासत महाराष्ट्रा से बज़रीया ट्रेन सरपुरटाउन को आकर बजोर मंडल ,कोटाला मंडल जाने के लिए अवाम अपने अपने छोटे छोटे बच्चों और ख़वातीन के हमराह सड़कों पर आर टी सी बसों का इंतेज़ार करते हैं।

सरपुरटाउन के अवाम का मुतालिबा हैके सरपुरटाउन बस स्टैंड के तामीराती कामों के लिए बजट की मंज़ूरी करते हुए बस स्टैंड के तामीराती कामों का आग़ाज़ करते हुए सरपुरटाउन के अवाम को सहूलत फ़राहम करें। और हर मौसम में मुसाफ़िरिन को आराम से बसों का इंतेज़ार करसकें।

Top Stories