Thursday , June 21 2018

सरबजीत सिंह की मौत पर हिंद – पाक मुज़ाकरात मंसूख़ करना ख़ारिज

बेंगलौर 4 मई (पी टी आई) हिन्दुस्तान सरबजीत सिंह की मौत के मसले पर पाकिस्तान के साथ जारी मुज़ाकरात तर्क नहीं करसकता क्योंकि इससे कोई मक़सद हासिल नहीं होगा। मर्कज़ी वज़ीर कपिल सिब्बल ने आज कहा कि हम उलझन ज़दा हैं लेकिन इसका मतलब ये नहीं क

बेंगलौर 4 मई (पी टी आई) हिन्दुस्तान सरबजीत सिंह की मौत के मसले पर पाकिस्तान के साथ जारी मुज़ाकरात तर्क नहीं करसकता क्योंकि इससे कोई मक़सद हासिल नहीं होगा। मर्कज़ी वज़ीर कपिल सिब्बल ने आज कहा कि हम उलझन ज़दा हैं लेकिन इसका मतलब ये नहीं कि सिर्फ़ ईसी वजह से हमें पाकिस्तान के साथ मुज़ाकरात का सिलसिला तर्क करदेना चाहीए।

वो सरबजीत सिंह की मौत के मसले पर एक प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान अख़बारी नुमाइंदों के सवाल का जवाब दे रहे थे। उन्हों ने कहा कि पाकिस्तान को चाहीए था कि वो सरबजीत सिंह को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करता लेकिन वो इस से क़ासिर रहा। हकूमत-ए-हिन्द और हिंदूस्तान के अवाम उसकी मौत पर नाराज़ हैं।

बाअज़ अफ़राद चाहते हैं कि पाकिस्तान के साथ मज़ीद बातचीत ना की जाये लेकिन सिर्फ़ सरबजीत सिंह की मौत की बुनियाद पर ऐसा नहीं किया जा सकता। कपिल सिब्बल का ये बयान बी जे पी के पाकिस्तान के साथ सिफ़ारती ताल्लुक़ात मुनक़ते कर लेने के मुतालिबा के रद्द-ए-अमल के तौर पर सामने आया है।

TOPPOPULARRECENT