Wednesday , December 13 2017

सरमाया कारों के लिए रिश्वत से पाक माहौल का तीक़न : चीफ़ मिनिस्टर

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने सिंगापुर में सरमाया कारों को यकीन दिया कि उनकी हुकूमत का बड़ा मंसूबा ये हैके नौ तशकील शूदा रियासत को करप्शन से पाक माहौल में प्रोजेक्ट्स की मंज़ूरी में स्रात पैदा करते हुए तरक़्क़ी के अम

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने सिंगापुर में सरमाया कारों को यकीन दिया कि उनकी हुकूमत का बड़ा मंसूबा ये हैके नौ तशकील शूदा रियासत को करप्शन से पाक माहौल में प्रोजेक्ट्स की मंज़ूरी में स्रात पैदा करते हुए तरक़्क़ी के अमल को तेज़ किया जाये।

सिंगापुर के सरमायाकारों के साथ कारोबारी मीटिंग से ख़िताब करते हुए चन्द्रशेखर राव‌ ने यकीन दिया कि तेलंगाना को करप्शन से बिलकुल पाक रियासत बनाया जाएगा और यहां तहफ़्फ़ुज़-ओ-सलामती के माहौल को बेहतर बनाया जाएगा।

चीफ़ मिनिस्टर ने ख़ानगी शोबा की तरक़्क़ी के लिए सरमायाकारी के वसीअ तर मवाक़े के ताल्लुक़ से इज़हारे ख़्याल किया और कहा कि वो सनअतों को तरक़्क़ी देने के अलावा खासतौर पर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के शोबा को तेलंगाना में तरक़्क़ी देना चाहते हैं।

उन्होंने यकीन दिया कि उनकी हुकूमत सरमाया कारों पर पूरी तवज्जा देगी और उनके साथ जो ब्यूरोक्रेट्स की टीम है वो भी रास्त तौर पर और फ़ौरी तौर पर सरमाया कारी से मुताल्लिक़ तजावीज़ पर फ़ौरी हरकत में आऐगी।

मीटिंग में उन्होंने ये भी यकीन दिया कि रियासत में दरकार बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बनाया जाएगा और आइन्दा पाँच ता छः साल में 8,000 मैगावाट बर्क़ी की पैदावार में इज़ाफ़ा किया जाएगा।

प्रिंसिपल सेक्रेटरी बराए चीफ़ मिनिस्टर एस नर्सिंग राव‌ ने वज़ाहत की के रियासत को फ़िलहाल बर्क़ी के शोबा में 4,000 मैगावाट की क़िल्लत का सामना है ताहम तेलंगाना जेंकव के तहत इज़ाफ़ी प्लांटस क़ायम करते हुए बर्क़ी सरबराही को बेहतर बनाने के मंसूबे तैयार करलिए गए हैं।

इस के अलावा एन टी पी सी से भी बात की जा रहा है। उन्होंने कहा कि आइन्दा बरसों में बर्क़ी की तलब में इज़ाफ़ा के इमकान को पेशे नज़र रखते हुए इज़ाफ़ी 4,000 मैगावाट बर्क़ी की तैयारी का मंसूबा है।

इस दौरान ये इमकान हैके चीफ़ मिनिस्टर सिंगापुर के वज़ीर-ए-ख़ारजा और वज़ीर-ए-क़ानून के शानमुगम और दफ़्तर वज़ीर-ए-आज़म के वज़ीर के अलावा नायब वज़ीर-ए-तिजारत-ओ-सनअत एस ईश्वरण से भी मुलाक़ात करेंगे।

चन्द्रशेखर राव‌ कल आई आई इंपेक्ट 2015 कांफ्रेंस की इफ़्तेताही तक़रीब में सिंगापुर के वज़ीर-ए-आज़म ली हुसैन लिविंग से भी मुलाक़ात करने वाले हैं।

इस कांफ्रेंस में 1000 मंदूबीन शिरकत करने वाले हैं। इमकान हैकेचन्द्र शेखर इस कांफ्रेंस में अपनी हुकूमत की सरमाया कारी पालसीय पेश करेंगे और वेंचर्स जैसे ख़ानगी। अवामी शराकतदारी के ज़रीये सरमाया कारी के इमकानात पर तबादला-ए-ख़्याल करेंगे।

TOPPOPULARRECENT