Tuesday , December 12 2017

सरहदी तनाज़ेआत पर हिंदूस्तान से राबते में हैं: चिन

बीजिंग। 30 नवंबर । ( पी टी आई ) चीन ने कहा है कि वो सरहदी मुआमलात पर हिंदूस्तान के साथ बातचीत केलिए तारीख़ों का ताय्युन करने के लिए नई दिल्ली हुकूमत के साथ राबते में है। चीनी वज़ारत-ए-ख़ारजा के तर्जुमान होंग ली ने कहा है कि चीन और हिंद

बीजिंग। 30 नवंबर । ( पी टी आई ) चीन ने कहा है कि वो सरहदी मुआमलात पर हिंदूस्तान के साथ बातचीत केलिए तारीख़ों का ताय्युन करने के लिए नई दिल्ली हुकूमत के साथ राबते में है। चीनी वज़ारत-ए-ख़ारजा के तर्जुमान होंग ली ने कहा है कि चीन और हिंदूस्तान बाहमी सरहदी तनाज़ेआत पर बातचीत केलिए तारीख़ों के ताय्युन केलिए मुसलसल राबते में है।

मीडीया को ब्रीफिंग देते हुए चीनी वज़ारत-ए-ख़ारजा के तर्जुमान का कहना था कि चीन हिंदूस्तान के साथ सरहदी तनाज़ेआत के हल केलिए दोनों मुल्कों के ख़ुसूसी नुमाइंदों पर मुश्तमिल मुलाक़ात को ख़ुसूसी एहमीयत देता है। तिब्बत के रुहानीरहनुमा दलाईलामा के हवाले से दोनों मुल्कों के दरमयान सरहदी तनाज़ेआत पर इजलास के अलतवा के हवाले से पूछे गए सवाल के जवाब में चीनी वज़ारत-ए-ख़ारजा के तर्जुमान का कहना था कि मैं वाज़िह कर देना चाहता हूँ कि दलाईलामा कोई मज़हबी रहनुमा शख़्सियत नहीं बल्कि वो मज़हब की आड़ में अलैहदगी पसंद सरगर्मीयों में मुलव्वस है।

तर्जुमान ने कहा कि चीन किसी भी मुल़्क की जानिब से चीन मुख़ालिफ़ सरगर्मीयों केलिए दलाईलामा को प्लेटफार्म फ़राहम करने के ख़िलाफ़ है।दरीं असना ग़ुर्बत में कमी के मुआमले मेंग़ैरमामूली कामयाबी के हुसूल का इद्दिआ करते हुए चीन ने अपने किसानों केलिए ख़ित्ता ग़ुर्बत की तशरीह केलिए नया मयार मुक़र्रर किया है जो क़ब्लअज़ीं 200 अमरीकी डालर केमुक़ाबिल अब 362 अमरीकी डालर सालाना है ।

TOPPOPULARRECENT