Sunday , December 17 2017

सरूनगर में मस्जिद के इमाम के घर पर हमल

हैदराबाद 10 जून: सरूरनगर के इलाके भरत भगत सिंहनगर में आज उस वक़्त कशीदगी पैदा होगई जब शरपसंद अनासिर ने मस्जिद के इमाम के मकान पर हमला कर दिया।

हैदराबाद 10 जून: सरूरनगर के इलाके भरत भगत सिंहनगर में आज उस वक़्त कशीदगी पैदा होगई जब शरपसंद अनासिर ने मस्जिद के इमाम के मकान पर हमला कर दिया।

तफ़सीलात के बमूजब मस्जिद फ़क़ीर मुहम्मद के इमाम शेख़ यूसुफ़ के फ़र्ज़ंद मक़सूद आज रात अपनी मोटर साइकिल पर मकान वापिस लैट रहे थे कि नशे में धुत मुक़ामी शरपसंद अनासिर ने उनकी गाड़ी रोकने की कोशिश की।

इस दौरान मक़सूद और शरपसंद अनासिर के दरमयान बेहस-ओ-तकरार हुई और मक़सूद अपने मकान वापिस लैट गए। बताया जाता हैके राजू और प्रसाद ने अपने साथीयों के साथ शेख़ यूसुफ़ के मकान पर हमला कर दिया और मक़सूद को शदीद ज़द्द-ओ-कूब क्या।

इस वाक़िये में अश्रार ने वहां पर पार्क किए हुए ऑटो और मोटर साइकिल पर संगबारी करके उन्हें नुक़्सान पहुंचाया। मस्जिद के इमाम के मकान पर हमले की इत्तेला और अश्रार की एक और टोली दुबारा हमले के लिए इसी इलाके में जमा होने पर मुक़ामी मुसलमान जमा होगए और अश्रार के इस हरकत के ख़िलाफ़ एहतिजाज क्या।

इस वाक़िये की इत्तेला मिलने पर सरूनगर पुलिस इन्सपेक्टर ए वि आर नरसमहाराव‌ मुतास्सिरा इलाके में पहुंच कर अश्रार को मुंतशिर किया और इलाके में पुलिस गशत में इज़ाफ़ा कर दिया।

सीनीयर पुलिस ऑफीसर ओहदेदार भी भगत सिंह नगर पहुंच कर हालात का जायज़ा लिया और हस्सास इलाक़ों में पुलिस पिक़्टस मुतयन कर दिया।

बताया जाता हैके सुरूनगर पुलिस ने इस सिलसिले में अश्रार के एक मुक़द्दमा दर्ज करके उन्हें तलाश शुरू कर दी।

TOPPOPULARRECENT