Saturday , December 16 2017

सरूर नगर तालाब से छः ख़वातीन और लड़कीयों की नाशें दस्तयाब

शहर के नवाही इलाक़ा सुरूर नगर में एक तालाब से जो हमेशा नाशों की दस्तयाबी के लिए शोहरत रखता है आज सात नाशें दस्तयाब हुईं। तालाब में कपड़े धोने वाले धोबी ने पुलिस को इत्तिला दी और पुलिस ने इन नाशों को तालाब से निकाल लिया। ताहम शाम के

शहर के नवाही इलाक़ा सुरूर नगर में एक तालाब से जो हमेशा नाशों की दस्तयाबी के लिए शोहरत रखता है आज सात नाशें दस्तयाब हुईं। तालाब में कपड़े धोने वाले धोबी ने पुलिस को इत्तिला दी और पुलिस ने इन नाशों को तालाब से निकाल लिया। ताहम शाम के औक़ात में एक नामालूम शख़्स की नाश भी दस्तयाब हुई जिस के बाद मुक़ामी अवाम में बेचैनी फैल गई।

बताया जाता है कि दस्तयाब सात नाशों की शनाख़्त नहीं होपाई है। ताहम पुलिस समझती है कि छः नाशें एक ही ख़ानदान की होंगी जिन में 30 ता 35 साल के दरमयान उम्र की दो ख़वातीन की नाशें भी शामिल हैं और एक नाश 16 ता 20 साला लड़की के इलावा सात साल उम्र की दो लड़कीयों की नाशें भी शामिल हैं, एक लड़की की 4 साल के दरमयान उम्र बताई गई है जबकि शाम के औक़ात में 60 ता 65 साला शख़्स की भी नाश दस्तयाब हुई ,इन नाशों की शनाख़्त नहीं होपाई।

पुलिस का कहना है कि दो तान तीन दिन क़बल इस ख़ानदान ने ख़ुदकुशी की होगी जिन में दो ख़वातीन के हाथ बांधे हुए हैं। पुलिस ने शुबा ज़ाहिर किया है कि ख़ुदकुशी के वक़्त कमसिन लड़कीयां छूट जाने के डर से इस तरह की कोशिश की गई होगी।

जाय मुक़ाम पर इस दिलख़राश मंज़र को देख कर अवाम ख़ौफ़ का शिकार हो गए। पुलिस अतराफ़ के पुलिस स्टेशनों और दीगर मुक़ामात पर गुमशुदगी की रिपोर्टस का जायज़ा ले रही है ताकि उन की शनाख़्त की जा सके।

TOPPOPULARRECENT