Monday , December 18 2017

सर्वे की एक दिन में तकमील की ओहदेदारों को हिदायत

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने अवाम से अपील की के वो मुनाक़िद होने वाले जामि समाजी घर घर सर्वे की कामयाबी के सिलसिले में हुकूमत से तआवुन करें।

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने अवाम से अपील की के वो मुनाक़िद होने वाले जामि समाजी घर घर सर्वे की कामयाबी के सिलसिले में हुकूमत से तआवुन करें।

चीफ़ मिनिस्टर ने अवाम के लिए अपील जारी करते हुए वाज़िह किया कि इस जामि सर्वे का मक़सद अवामी भलाई से मुताल्लिक़ इस्कीमात के फ़वाइद मुस्तहक़्क़ीन तक पहुंचाना है।

उन्होंने कहा कि अवाम को चाहीए कि वो सर्वे के लिए ताय्युनात ओहदेदारों को हक़ीक़ी तफ़सीलात फ़राहम करें ताके हुकूमत उन्हें मुख़्तलिफ़ इस्कीमात के फ़वाइद पहुंचाने के इक़दामात करसके।

चीफ़ मिनिस्टर ने अवाम से अपील की के वो 19 अगस्ट को अपने मकानात में मौजूद रहते हुए ओहदेदारों से तआवुन करें और मुकम्मिल तफ़सीलात फ़राहम करें तके हुकूमत को फ़लाही इस्कीमात की तैयारी में मदद मिल सके।

उन्होंने बताया कि तेलंगाना अवाम के लिए मुख़्तलिफ़ फ़लाही इस्कीमात के आग़ाज़ के सिलसिले में इस सर्वे का एहतेमाम किया जा रहा है। किस ख़ानदान को और किस शख़्स को क्या ज़रूरत है इस सर्वे से वाज़िह होजाएगा जिस के मुताबिक़ हुकूमत इस्कीमात तैयार करेगी।

उन्होंने कहा कि इस सर्वे के बारे में अवाम को उलझन का शिकार होने की कोई ज़रूरत नहीं। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि बाज़ गोशों से सर्वे के बारे में अवाम में गलतफहमियां पैदा करने की कोशिश की जा रही है।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा के उनकी हुकूमत फ़लाही इस्कीमात पर अमल आवरी के सिलसिले में अवाम से किए गए वादों पर अमल आवरी की पाबंद है और इस जामि सर्वे की बुनियाद पर हुकूमत आइन्दा इस्कीमात को क़तईयत देगी।

इसी दौरान चीफ़ मिनिस्टर ने मुनाक़िद होने वाले सर्वे के इंतेज़ामात का आला ओहदेदारों के साथ जायज़ा लिया। उन्होंने ओहदेदारों को हिदायत दी कि सर्वे के एक दिन में तकमील को यक़ीनी बनाने के इक़दामात किए जाएं और मुलाज़िमीन को पाबंद किया जाये कि वो इंदिराज में ग़लत इत्तिलाआत दर्ज करने से गुरेज़ करें वर्ना उनके ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

ज़िला कलेक्टरस को हिदायात दी गई हैके वो अपने अपने ज़िला में सर्वे की तकमील को यक़ीनी बनाईं और इस काम की मुसलसिल निगरानी करें।

हुकूमत ने सर्वे की तकमील के सिलसिले में 10 अज़ला के लिए आई ए एस ओहदेदारों को इंचार्ज मुक़र्रर किया है। चीफ़ मिनिस्टर ने अवामी नुमाइंदों से भी ख़ाहिश की के वो सर्वे की कामयाबी के सिलसिले में अवाम में शऊर बेदार करें।

चीफ़ मिनिस्टर को बताया गया कि पिछ्ले दो दिनों के दौरान सर्वे में शामिल ओहदेदार घर घर पहुंच कर सर्वे से मुताल्लिक़ फॉर्म्स और दुसरे तफ़सीलात फ़राहम करचुके हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने आर टी सी को हिदायत दी के वो सिर्फ़ सरकारी मुलाज़िमीन की मुंतक़ली के लिए बसीस चलाईं। और सर्वे में शामिल मुलाज़िमीन को उनके मुक़ामात पर बरवक़्त पहुंचाने की कोशिश करें।

TOPPOPULARRECENT