Wednesday , June 20 2018

सर्वे की तफ़सीलात ऑनलाइन से मरबूत

तेलंगाना हुकूमत की तरफ से 19 अगस्ट को मुनाक़िदा जामि ख़ानदानी सर्वे में 7 लाख 28 हज़ार ख़ानदानों के नामों का इंदिराज किया गया है। सर्वे में इंदिराज किए गए नामों को ऑनलाइन से मरबूत करने का सिलसिला शुरू किया गया है इस के लिए 11मराकज़ क़ायम किए

तेलंगाना हुकूमत की तरफ से 19 अगस्ट को मुनाक़िदा जामि ख़ानदानी सर्वे में 7 लाख 28 हज़ार ख़ानदानों के नामों का इंदिराज किया गया है। सर्वे में इंदिराज किए गए नामों को ऑनलाइन से मरबूत करने का सिलसिला शुरू किया गया है इस के लिए 11मराकज़ क़ायम किए गए ।
निज़ामबाद के अलावा तेलंगाना यूनीवर्सिटी, बोधन , कामारेड्डी डिग्री कॉलेजस के अलावा गर्वनमेंट कॉलेजस, ख़ानगी इंजीनीयरिंग कॉलेजस में मराकिज़ क़ायम किए गए हैं इस के लिए 1136 कंप्यूटर्स का इस्तेमाल किया जा रहा है।

रियासती हुकूमत की तरफ से ऑनलाइन से मरबूत के लिए ख़ुसूसी सॉफ्टवेर मुख़तस किया गया है नामों को ऑनलाइन करने के दौरान कोई ग़लती को आने ना दिया जाये की हिदायत जारी की गई है और उन मराकिज़ में सुपरवाईज़र के अलावा ज़िला सतह के ओहदेदारों को भी मुख़तस किया गया है और हर मर्कज़ के लिए 2 से 3 मंडलों के नामों को इंदिराज किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT