Thursday , November 23 2017
Home / District News / सर पर टान मैं ऐम आर पी इसके ज़ेर-ए-एहतिमाम एहितजाजी रिया ली

सर पर टान मैं ऐम आर पी इसके ज़ेर-ए-एहतिमाम एहितजाजी रिया ली

सरपोरटाॶन मुस्तक़र पर गुज़श्ता 26फ़बरोरी से ऐम आर पी उसकी जानिब से ज़ंजीरी भूक हड़ताल के ज़रीया एहतिजाज किया जा रहा है।6मार्च को मुकम्मल एक महीना होने पर माद्दीगा राष़्ट्रा पोराटा समीती ज़िला नायब सदर सी ऐच सुदर्शन और पार्टी इंचार्ज बी

सरपोरटाॶन मुस्तक़र पर गुज़श्ता 26फ़बरोरी से ऐम आर पी उसकी जानिब से ज़ंजीरी भूक हड़ताल के ज़रीया एहतिजाज किया जा रहा है।6मार्च को मुकम्मल एक महीना होने पर माद्दीगा राष़्ट्रा पोराटा समीती ज़िला नायब सदर सी ऐच सुदर्शन और पार्टी इंचार्ज बी सत्य नारायण की निगरानी में एहितजाजी रिया ली निकाली गई। इस मौक़ा पर ऐम आर पी ऐस मंडल सदर रवींद्र, सी रमेश, भास्कर, राजेश्वर और देवाजी के इलावा कारकुनों की कसीर तादाद मौजूद थी। बस असटानड से होते हुए रिया ली का आग़ाज़ अमल में आया।

और आर ऐंड बी गेस्ट हाॶज़ से होते हुए तहसीलदार ऑफ़िस के रूबरू एहितजाजी धरना प्रोग्राम में तबदील होगई। इस मौक़ा पर ऐम आर पी ऐस ज़िला नायब सदर सी ऐच शदरशन ने कहा कि रियास्ती हुकूमत और मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से एससी माद्दीगा तबक़ा के अफ़राद ने मसाइल की यकसूई से मुताल्लिक़ पार्लीमैंट में बिल पेश करने का मुतालिबा करते हुए गुज़श्ता माह 26फ़बरोरी से बस असटानड के हदूद में ऐम आर पी उसकी ज़ंजीरी भूक हड़ताल की जा रही है। लेकिन आज तक मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से एससी माद्दीगा तबक़ा के अफ़राद के मसाइल की यकसूई नहीं की गई है।

इस ज़िमन में एहितजाजी प्रोग्रामों और धरना प्रोग्रामों के ज़रीया हुकूमत के रूबरू एससी माद्दीगा तबक़ा के मसाइल को पेश करने की कोशिश की जा रही है।इस लिए कल से ऐम आर पी उसकी जानिब से एहितजाजी प्रोग्रामों और धरना, रास्ता रोको प्रोग्रामों में शिद्दत पैदा करने का ऐम आर पी ऐस क़ाइदीन ने मर्कज़ी और रियास्ती हुकूमत को इंतिबाह दिया है। बादअज़ां इंचार्ज तहसीलदार सर पर टाॶन मुहतरमा डी कवीता को मसाइल से मुताल्लिक़ याददाश्त पेश की गई।

TOPPOPULARRECENT