Wednesday , December 13 2017

सलमान , आसिफ़ क़सूरवार, साबिक़ कप्तान को 7 साल की सज़ा भी मुतवक़्क़ो

लंदन 2 नवंबर (पी टी आई) असपाट फिक्सिंग मुक़द्दमा में ज्यूरी ने सलमान बट और आसिफ़ को क़सूरवार क़रार देदिया है। लंदन के कराऊँ कोर्ट सिदक़ में छः ख़वातीन और छः मर्द पर मुश्तमिल 12 रुकनी ज्यूरी के 10 अरकान ने मुत्तफ़िक़ा तौर पर सलमान बट और आसिफ़

लंदन 2 नवंबर (पी टी आई) असपाट फिक्सिंग मुक़द्दमा में ज्यूरी ने सलमान बट और आसिफ़ को क़सूरवार क़रार देदिया है। लंदन के कराऊँ कोर्ट सिदक़ में छः ख़वातीन और छः मर्द पर मुश्तमिल 12 रुकनी ज्यूरी के 10 अरकान ने मुत्तफ़िक़ा तौर पर सलमान बट और आसिफ़ को क़सूरवार ठहराया है।

सलमान बट पर दो जबकि आसिफ़ पर एक इल्ज़ाम साबित हुआ। सलमान बट पर धोका दही और पैसे लेने जबकि आसिफ़ पर पीसीह लेने पर क़सूरवार ठहराया गया है।इल्ज़ाम साबित होने पर सलमान बट को 7 साल की क़ैद की सज़ा होसकती है। वाज़िह रहे कि इस तनाज़ा के तीसरे किरदार मुहम्मद आमिर पहले ही जुर्म क़बूल करचुके हैं।क्रिकेट कुरप्शन केस की समाअत तक़रीबन तीन हफ़्ते जारी रही।

मुहम्मद आसिफ़ और सलमान बट के ख़िलाफ़ ये फ़ैसला सुनवाई के 20 वें दिन मंज़रे आम पर आया है। बट और आसिफ़ के साथ उन के एजैंट मज़हर मजीद के होटल रूम्स पर गुज़श्ता बरस पुलिस ने धावा करते हुए उन के कमरों से पैसे बरामद किए थी। असपाट फिक्सिंग मुक़द्दमा में मुलव्वस पाए जाने के बाद आई सी सी ने पहले ही सलमान बट पर 10बरस की, आसिफ़ पर 7 बरस और आमिर पर 5 बरस की पाबंदी आइद की जा चुकी है। फ़ैसले के ऐलान के दिन असपाट फिक्सिंग मुक़द्दमा में ड्रामाई सूरत-ए-हाल उस वक़्त आई जब फ़ैसले से एक घंटा क़बल सलमान बट की अहलिया गुल हसन ने अपने दूसरे बेटे को जन्म दिया। फ़ैसले की सुनवाई के वक़्त अदालत में सलमान बट और मुहम्मद आसिफ़ मौजूद थे ताहम उन के चेहरों पर कोई जज़बात नुमायां नहीं थी।

TOPPOPULARRECENT