Tuesday , December 19 2017

सलमान और आसिफ़ ने जेल में नमाज़ ईद अदा की

लंदन । 9 नवंबर । ( एजैंसीज़) मुहम्मद आसिफ़ के कोच ने दावा किया है कि फ़ासट बोलर और सलमान बट ने लंदन की जेल में गुज़श्ता रोज़ नमाज़ ईद अदा की और मुस्लिम क़ैदीयों के साथ वक़्त गुज़ारा। उन्हों ने आसिफ़ पर हमले और हिरासाँ करने की ख़बरों की सख़्त त

लंदन । 9 नवंबर । ( एजैंसीज़) मुहम्मद आसिफ़ के कोच ने दावा किया है कि फ़ासट बोलर और सलमान बट ने लंदन की जेल में गुज़श्ता रोज़ नमाज़ ईद अदा की और मुस्लिम क़ैदीयों के साथ वक़्त गुज़ारा। उन्हों ने आसिफ़ पर हमले और हिरासाँ करने की ख़बरों की सख़्त तरदीद की।

बर्तानिया में आसिफ़ के कोच मुहम्मद हारून ने फ़ासट बोलर से मुलाक़ात की , जिस के बाद उन्हों ने जीव न्यूज़ को बताया कि जेल में आसिफ़ और सलमान का रवैय्या बहुत बेहतर है और उन्हों ने गुज़श्ता रोज़ नमाज़ ईद अदा की और मुस्लिम क़ैदीयों के साथ वक़्त गुज़ारा ।

हारून ने इन ख़बरों की तरदीद की कि जेल में आसिफ़ को हिरासाँ किया गया । जेल के प्रैस ऑफीसर ने उन्हें बताया कि आसिफ़ को ना किसी ने हिरासाँ किया और ना ही उन पर हमला हुआ । आसिफ़ और सलमान बेहतरीन माहौल में वक़्त गुज़ार रहे हैं और उन्हें उन के सिलों में टी वी की सहूलत भी दी गई है ।

TOPPOPULARRECENT