Friday , January 19 2018

सलमान और द्विग विजय के तबसरों से कांग्रेस की ला ताल्लुक़ी

नई दिल्ली, १४ जनवरी (पी टी आई) हैरतअंगेज़ इक़दाम करते हुए आज कांग्रेस ने मर्कज़ी वज़ीर सलमान ख़ुरशीद और पार्टी के जनरल सैक्रेटरी द्विग विजय सिंह के अली उल-तरतीब अक़ल्लीयती तहफ़्फुज़ात और बाटला हाउस एनकाउंटर के बारे में मुतनाज़ा ब्याना

नई दिल्ली, १४ जनवरी (पी टी आई) हैरतअंगेज़ इक़दाम करते हुए आज कांग्रेस ने मर्कज़ी वज़ीर सलमान ख़ुरशीद और पार्टी के जनरल सैक्रेटरी द्विग विजय सिंह के अली उल-तरतीब अक़ल्लीयती तहफ़्फुज़ात और बाटला हाउस एनकाउंटर के बारे में मुतनाज़ा ब्यानात से इज़हार ला ताल्लुक़ी किया।

कल हिंद कांग्रेस की ज़राए इबलाग़ से बातचीत के दौरान पार्टी के तर्जुमान राशिद अलवी ने अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि ख़ुरशीद का ओ बी सी मुस्लमानों को यू पी में 9 फ़ीसद ज़िमनी कोटा का तीक़न इन्फ़िरादी नुक्ता-ए-नज़र है।

द्विग विजय सिंह के इस दावा पर कि दिल्ली पुलिस की 2008-ए-में मुश्तबा दहश्तगरदों पर फायरिंग जाली थी। राशिद अलवी ने कहा कि कांग्रेस इस एनकाउंटर के सिलसिला में हुकूमत के मौक़िफ़ की ताईद करती है। सलमान ख़ुरशीद ने अपना ये मौक़िफ़ बरक़रार रखा कि उन्हों ने ओ बी सी मुस्लमानों के लिए ज़ेली कोटा के बारे में जो तीक़न दिया है इस पर शर्मिंदा नहीं है।

उन्हों ने कोई गै़रक़ानूनी काम नहीं किया है। राशिद अलवी ने सिर्फ इतना कहा कि पार्टी में दाख़िली जमहूरीयत है। हर एक को इन्फ़िरादी नुक़्ता-ए-नज़र के इज़हार का हक़ हासिल है। सलमान ख़ुरशीद के ब्यान में कोई ग़लती नहीं है। द्विग विजय सिंह के बाटला हाउस मसला पर ब्यान के ज़रीया तनाज़ा खड़ा करने के बारे में उन्हों ने कहा कि पार्टी उन के इस इक़दाम पर ख़ुश नहीं है।

क्योंकि ये एक बहुत हस्सास मुआमला है। इस मसला पर अवाम के मुख़्तलिफ़ नकात नज़र हैं। इस मुआमला को सयासी रंग नहीं दिया जाना चाहीए। द्विग विजय सिंह ने कल बाटला हाउस एनकाउंटर के वाक़िया को जाली क़रार देते हुए एक बार फिर तनाज़ा खड़ा करदिया है हालाँकि एक दिन क़बल मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम इस एनकाउंटर को हक़ीक़ी क़रार दे चुके हैं।

इस सीनीयर कांग्रेसी क़ाइद ने शनाख़्त पोशीदा रखने की शर्त पर कहा कि ख़ुरशीद और द्विग विजय सिंह के ब्यानात से यू पी में हरीफ़ों को फ़ायदा पहुंचेगा। फ़िर्कावाराना ख़ुतूत पर वोटों की तक़सीम-ए-अमल में आएगी। दरीं असना बी जे पी ने आज मर्कज़ी वज़ीर सलमान ख़ुरशीद के ओ बी सी अक़ल्लीयतों को 9 फ़ीसद कोटा के ब्यान पर उन की मुज़म्मत की ।

हालाँकि इलैक्शन कमीशन ने इस बारे में हिदायत जारी की थी और ख़्याल ज़ाहिर किया कि कांग्रेस दस्तूरी इदारों की एहमीयत कम करने में यक़ीन रखती है।

TOPPOPULARRECENT