सलमान के साथ फ़ौरी मुसालहत का इमकान नहीं : शाहरुख

सलमान के साथ फ़ौरी मुसालहत का इमकान नहीं : शाहरुख
शाहरुख ख़ान ने भले ही जब तक है जान के प्रीमीयर में साथी बौलीवुड स्टार सलमान ख़ान के साथ डांस करने के ताल्लुक़ से टोइटर पर वाक़िफ़ कराया है लेकिन उन्हें यक़ीन नहीं कि वो अनक़रीब किसी वक़्त मुसालहत करलेंगे। ये दोनों ऐक्ट्रस जो 2008 में कटरी

शाहरुख ख़ान ने भले ही जब तक है जान के प्रीमीयर में साथी बौलीवुड स्टार सलमान ख़ान के साथ डांस करने के ताल्लुक़ से टोइटर पर वाक़िफ़ कराया है लेकिन उन्हें यक़ीन नहीं कि वो अनक़रीब किसी वक़्त मुसालहत करलेंगे। ये दोनों ऐक्ट्रस जो 2008 में कटरीना कैफ़ की सालगिरा पार्टी में अपने झगड़े के बाद से बदस्तूर बेमुरव्वती की राह पर गामज़न हैं, यश चोपड़ा की आख़िरी फ़िल्म के प्रीमीयर में एक दूसरे के मद्द-ए-मुक़ाबिल आए और बताया गया कि पुरजोश दिखाई दिए लेकिन शाहरुख ने आज कहा कि उन की मुसालहत अगर होती है तो मंज़र-ए-आम पर नहीं रहेगी।

शाहरुख ने हिंदूस्तान टाईम्स लीडरशिप सिमट 2012 में कहा, हमारा कुछ शख़्सी मसला रहा है। ये पहली बार नहीं हुआ, ये तक़रीबन चार साल क़बल पेश आया। हम लग भग 20 साल काफ़ी क़रीब रहे। हम में बाज़ चीज़ें मशाबहा हैं और बाज़ चीज़ों पर हम अदम इत्तेफ़ाक़ करते हैं। लिहाज़ा फ़िलहाल हम अदम इत्तेफ़ाक़ की रविष पर गामज़न हैं।

Top Stories