Tuesday , December 19 2017

सलमान ख़ान की बहन की शादी के लिए होटल ताज फ़लकनुमा में तैयारीयां मुकम्मिल

तारीख़ी शहरे हैदराबाद की आलमी शौहरत-ए-याफ़ता होटल ताज फ़लकनुमा पर मुल्क की तवज्जा मर्कूज़ होगई है जहां बाली वुड स्टार सलमान ख़ान की बहन अर्पिता की शादी की दो रोज़ा तक़ारीब का 18 नवंबर से आग़ाज़ होगा और 19 नवंबर की शब शादी की रसूमात का इख़तेता

तारीख़ी शहरे हैदराबाद की आलमी शौहरत-ए-याफ़ता होटल ताज फ़लकनुमा पर मुल्क की तवज्जा मर्कूज़ होगई है जहां बाली वुड स्टार सलमान ख़ान की बहन अर्पिता की शादी की दो रोज़ा तक़ारीब का 18 नवंबर से आग़ाज़ होगा और 19 नवंबर की शब शादी की रसूमात का इख़तेताम अमल में आएगा जिस के लिए होटल ताज में तैयारीयों का सिलसिला जारी है।

सलमान ख़ान हैदराबाद पहुंचने के बाद फ़ौरी बाद होटल ताज फ़लकनुमा रवाना हुए जहां उन्होंने इंतेज़ामात का जायज़ा लिया। सलमान की बहन अर्पिता की शादी में ना सिर्फ़ बाली वुड के सरकरदा फ़िल्मी सितारे बल्कि मुल्क के अहम सियासी क़ाइदीन के अलावा तेलंगाना और आंध्र प्रदेश के अहम सियासी क़ाइदीन और तेलुगु फ़िल्मी सितारे भी शिरकत करेंगे।

सलमान ख़ान ने आलीशान पैमाने पर मुनाक़िद की जाने वाली शादी की इन तक़ारीब के लिए होटल ताज को दो दिन के लिए बुक करलिया है जिस का एक दिन का किराया दो करोड़ रुपये बताया गया है।इस होटल के तमाम 60कमरे मेहमानों के लिए बुक किए जा चुके हैं। सलमान की मुँह बोली बहन अर्पिता की शादी साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर सिख राम के नवासे आयूष शर्मा के साथ होरही है।

मेहमानों की ज़याफ़त हिंदुस्तान के अलावा दुनिया भर की लज़ीज़ ग़िज़ाओं के साथ की जाएगी लेकिन लवाज़मात में सर-ए-फ़हरिस्त हैदराबादी बिरयानी ख़ूबानी का मीठा और दुसरे हैदराबादी डशसीस शामिल हैं। सलमान ख़ान ने शादी की तक़रीब में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के अलावा कई मर्कज़ी वुज़रा और दुसरे जमातों के सरकरदा क़ाइदीन बिज़नसमैन और सांत्कारों को भी मदऊ किया है।

इस तरह अर्पिता की शादी की ये तक़रीब मुल्क के वि आई पिज की कहकशां से कम ना होगी। तवक़्क़ो हैके इस मौके पर बाली वुड के दो ताक़तवर खांस सलमान और शाहरुख एक दूसरे से बग़लगीर होजाएंगे। ये दो रिवायती हरीफ़ माज़ी की तल्ख़ियों के बावजूद ईद उल फ़ित्र के मौके पर भी बग़लगीर होगए थे।

TOPPOPULARRECENT