Saturday , December 16 2017

सलमान ख़ान शख़्सी तौर पर गैर हाज़िर, आइन्दा समाअत 8 अप्रेल को

मुंबई, 26 मार्च: सलमान ख़ान जिन्हें लापरवाही से गाड़ी चली और गैर इरादी क़त्ल मामले में 2002 से मुश्किलात का सामना है। आज इस मामले की समाअत का दिन था,लेकिन सलमान ख़ान शख़्सी तौर पर अदालत में हाज़िर नहीं हुए। सलमान ख़ान के वकील ने उन की नुमाइंदगी

मुंबई, 26 मार्च: सलमान ख़ान जिन्हें लापरवाही से गाड़ी चली और गैर इरादी क़त्ल मामले में 2002 से मुश्किलात का सामना है। आज इस मामले की समाअत का दिन था,लेकिन सलमान ख़ान शख़्सी तौर पर अदालत में हाज़िर नहीं हुए। सलमान ख़ान के वकील ने उन की नुमाइंदगी करते हुए एक अहम दस्तावेज़ के इदख़ाल के लिए अदालत से कुछ रोज़ की मुहलत तलब की थी जिस पर सेशन कोर्ट ने समाअत की आइन्दा तारीख 8 अप्रेल मुक़र्रर की है।

यहां इस बात का तज़किरा भी ज़रूरी है कि सलमान ख़ान कल ही अमरीका से वापिस आए हैं। शख़्सी तौर पर उन की हाज़िरी की तवक़्क़ो की जा रही थी,क्योंकि समाअत का ये पहला दिन था। इस से पहले मजिस्ट्रेट के इजलास में इस मुक़द्दमे की समाअत हुई थी। दरें असना सेशन कोर्ट के जज यू आर हैजब ने कहा कि सब से पहले वो सलमान ख़ान की इस अपील का मुताला करना चाहते हैं जो उन्होंने बांद्रा कोर्ट के मजिस्ट्रेट के फैसले को चैलेंज करते हुए दाख़िल की थी।

TOPPOPULARRECENT