Thursday , December 14 2017

सलमान ख़ुर्शीद का याददाश्त बेहतर बनाने का सुषमा स्वराज को मश्वरा

नई दिल्ली 15 मार्च : सुषमा स्वराज की श्रीनगर में दहश्तगर्द हमले को जैयपूर‌ में वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान राजा परवेज़ अशरफ़ के एज़ाज़ में तर्तीब दिए हुए ज़ुहराना से मरबूत करने की कोशिश पर वज़ीर-ए-ख़ारजा सलमान ख़ुरशीद ब्रहम होगए और क़ाइद अपोज़

नई दिल्ली 15 मार्च : सुषमा स्वराज की श्रीनगर में दहश्तगर्द हमले को जैयपूर‌ में वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान राजा परवेज़ अशरफ़ के एज़ाज़ में तर्तीब दिए हुए ज़ुहराना से मरबूत करने की कोशिश पर वज़ीर-ए-ख़ारजा सलमान ख़ुरशीद ब्रहम होगए और क़ाइद अपोज़ीशन लोक सभा को मश्वरा दिया कि वो अपनी याददाश्त बेहतर बनाने के लिए दवा इस्तिमाल करें ।

सुषमा स्वराज के ऐवान में तबसरा पर एतराज़ करते हुए सलमान ख़ुर्शीद ने याददहानी की कि वज़ीर-ए-आज़म अटल बिहारी वाजपाई और इस दौर के पाकिस्तानी फ़ौजी हुक्मराँ जनरल परवेज़ मुशर्रफ़ की मुलाक़ात 2001-ए-में आगरा में हुई थी जिस का पस-ए-मंज़र कारगिल जंग था जिस की वजह से ये मुलाक़ात नाकाम साबित हुई थी।

सलमान ख़ुर्शीद ने कहा कि उनके ख़्याल में दवा की ऐसी गोलियां दस्तयाब हैं जिन से याददाश्त बेहतर बनाई जा सकती है। उन्होंने ऐवान पार्लियामेंट के बाहर प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए बी जे पी के सीनयर क़ाइद के इल्ज़ाम का हवाला देते हुए ये तंज़ क्या । वक़फ़ा सिफ़र में ये मसला उठाते हुए सुषमा स्वराज ने वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान के दौरे अजमेर के मौके पर उनके लिए ज़ुहराना तर्तीब देने पर तन्क़ीद की थी।

TOPPOPULARRECENT