Tuesday , December 12 2017

सहवाग का वन‌डे कैरीयर हनूज बाकी ‍ गंगोली

कूची 16 जनवरी हिन्दूस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान गंगोली ने इन इमकानात को मुस्तर्द कर दिया है कि इंगलैंड के ख़िलाफ़ रवां वनडे सीरीज़ के शुरूआती तीन मुक़ाबलों के लिए हिंदूस्तानी टीम से ख़ारिज किए जाने वाले ओपनर वीरेंद्र सहवाग का वनडे कैरीय‌र ख़त्म होगया है।

सहवाग के वनडे कैरीय‌र के ख़त्म होने के मुताल्लिक़ इस्तिफ़सार पर गंगोली ने कहा कि इस तरह का कोई इमकान नहीं। क्यों आप ये भूल जाते हैं कि सहवाग ने हिंदूस्तान के लिए क्या कुछ नहीं किया। नीज़ में समझता हूँ कि सहवाग में सलाहीयत है और उनका वनडे कैरीय‌र हनूज़ बाक़ी है। अलावा अज़ीं महेन्द्र सिंह धोनी के टेस्ट कप्तान बाक़ी रहने के ज़िमन में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए गंगोली ने कहा कि ये सिलेक्टरों का काम है और उन्हें ही ये काम करने दें।

टीम में मौजूद नए फ़ास्ट बौलरों के बेहतर मुज़ाहरे और उन्हें 2015 -ए-वर्ल्डकप का हिस्सा तसव्वुर किए जाने के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए गंगोली ने कहा कि ये नौजवान टीम है और उनके बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट से हम आहंग होने के लिए कोई ख़ास वक़्त मुक़र्रर नहीं किया जा सकता बल्कि उन के ख़ुद को बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट से हम आहंग करने के लिए इंतेज़ार किया जाना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT