Saturday , December 16 2017

सहाफ़ीयों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की तंसीख़ ,काटजू का मुतालिबा

फ़हश फ़िल्म बीनी की ख़बरें देने वाले सहाफ़ीयों का दिफ़ा करते हुए सदर नशीन प्रेस कौंसल जस्टिस मारकंडे काटजू (Markandey Katju)ने आज कर्नाटक असेंबली के स्पीकर को मकतूब रवाना किया और उन पर ज़ोर दिया कि ज़राए इबलाग़ के अरकान अमला के ख़िलाफ़ मुजव्वज़ा क

फ़हश फ़िल्म बीनी की ख़बरें देने वाले सहाफ़ीयों का दिफ़ा करते हुए सदर नशीन प्रेस कौंसल जस्टिस मारकंडे काटजू (Markandey Katju)ने आज कर्नाटक असेंबली के स्पीकर को मकतूब रवाना किया और उन पर ज़ोर दिया कि ज़राए इबलाग़ के अरकान अमला के ख़िलाफ़ मुजव्वज़ा कार्रवाई मंसूख़ कर दी जाये।

उन्होंने कहा कि कर्नाटक के बाअज़ अरकान असेंबली ऐवान असेंबली में फ़हश फ़िल्म बीनी करते हुए फ़िल्मबंद किए गए थे। ज़राए इबलाग़ के अरकान की इस महारत पर सताइश करने के बजाय उनके ख़िलाफ़ कार्रवाई का आग़ाज़ किया गया है। उन्होंने स्पीकर कर्नाटक असेंबली के जी बोपय्या से दरख़ास्त की कि वो अपने फ़ैसले पर नज़रसानी करें और ज़राए इबलाग़ के ख़िलाफ़ मुजव्वज़ा कार्रवाई मंसूख़ कर दें।

इसके बजाय उन अरकान असेंबली के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करें जिन्होंने ऐवान असेंबली को रुसवा किया है। काटजू ने एहसास ज़ाहिर किया है कि सहाफ़ीयों के ख़िलाफ़ मुजव्वज़ा कार्रवाई दस्तूर में उन्हें अता की हुई बुनियादी आज़ादीयों की ख़िलाफ़वर्ज़ी होगी।

TOPPOPULARRECENT