Tuesday , September 25 2018

सहारा ग्रुप ने गुडगाँव‌ अराज़ी 1,211 करोड़ में फ़रोख़त करदी

नई दिल्ली 2014 की बड़ी मुआमलत : सदर नशीन सुब्रता राय की जेल से रिहाई के लिए रक़म फ़राहम करना मक़सद

नई दिल्ली

2014 की बड़ी मुआमलत : सदर नशीन सुब्रता राय की जेल से रिहाई के लिए रक़म फ़राहम करना मक़सद

सहारा ग्रुप के सदर नशीन सुब्रता राय की तिहाड़ जेल से रिहाई केलिए रक़म फ़राहम करने के मक़सद से सहारा ग्रुप ने आज एक बड़ा ख़ित्ता अराज़ी जो गुडगाँव् के क़रीब वाक़्य है, 1,211 करोड़ रुपये में जायदाद की कंपनी एम 3 एम के हाथ फ़रोख़त करदी। ये ग्रुप समझा जाता है कि दो मज़ीद ख़त्तात अराज़ी के सौदे भी करचुका है जिन में से एक वसाई मुंबई और दूसरा जोधपुर राजस्थान में वाक़्य है।

उनके सौदे 1250 करोड़ रुपये में किए गए हैं। पुणे की अराज़ी की फ़रोख़त केलिए बातचीत क़तईयत के मराहिल में है। सरकारी तौर पर दोनों सौदों का एलान हुनूज़ नहीं किया गया है। गुगाँव‌ के सौदे का एलान करते हुए जो ग़ालिबन 2014 में अब तक का सब से बड़ा सौदा है, एम 3 एम इंडिया ने कहा कि 185 अकऱ् अराज़ी ख़रीदी जा रही है जिस के मुशतर्का इस्तेमाल तामीर इमकना और दीगर हैं।

फ़रोख़त की लागत इमकान है आइन्दा 6 ता 8 साल में 1200 करोड़ रुपये से ज़्यादा होजाएगी। एम 3 एम के डायरेक्टर पंकज बंसल ने कहा कि सहारा ने ये अराज़ी मजबूरन फ़रोख़त नहीं की है। उन्होंने मज़ीद कहा कि ये सौदा सुप्रीम कोर्ट की मंज़ूरी से किया गया है और दो माह क़ब्ल बाज़ार की क़ीमत के मुताबिक़ तय‌ हुआ था जबकि सहारा ग्रुप ने एम 3 एम इंडिया से रब्त पैदा किया था।

जुमला 1,211 करोड़ रुपये 6 माह की मुद्दत में अक़सात में अदा की जाएगी। सहारा ग्रुप को इस अराज़ी की ख़रीदारी केलिए जो गुगाँव‌ के देहात चूमा में वाक़्य है, बाद की तारीख़ों के चैक दिए जा चुके हैं। सुप्रीम कोर्ट की जानिब से सहारा ग्रुप को 4 ख़ानगी जायदादों की फ़रोख़त केलिए पेशरफ़त करने की इजाज़त हासिल होने से चंद दिन के अंदर ही इस सौदे का ऐलान किया गया है जिस से इमकान है कि 2,710 करोड़ हासिल होंगे जबकि सुब्रता राय की रिहाई केलिए 10,000 करोड़ रुपये की ज़रूरत है।

चूमा की अराज़ी के अलावा अदालत ने सहारा को जोधपुर, पहुँचीं और वसाई की जायदादें फ़रोख़त करने की भी इजाज़त दी है। ज़राए के बमूजब वसाई की अराज़ी 1,111 करोड़ रुपये और जोधपुर की 140 करोड़ रुपये में फ़रोख़त की जा रही है।

TOPPOPULARRECENT