Wednesday , August 22 2018

साक्षी मीडिया ग्रुप के ख़िलाफ़ कार्रवाई पर सहाफ़ीयों की गांधी गिरी

दोनों शहरों से ताल्लुक़ रखने वाले कई सहाफ़ीयों ने साक्षी मीडिया ग्रुप के ख़िलाफ़ की गई हालिया कार्यवाईयों के ख़िलाफ़ आज गांधी गिरी अंदाज़ में एहतिजाज किया । कई सहाफ़ीयों ने आज शहर की मुख़्तलिफ़ सड़कों पर अवाम को रोक कर उन्हें

दोनों शहरों से ताल्लुक़ रखने वाले कई सहाफ़ीयों ने साक्षी मीडिया ग्रुप के ख़िलाफ़ की गई हालिया कार्यवाईयों के ख़िलाफ़ आज गांधी गिरी अंदाज़ में एहतिजाज किया । कई सहाफ़ीयों ने आज शहर की मुख़्तलिफ़ सड़कों पर अवाम को रोक कर उन्हें फूल पेश किए । ये एहतिजाज साक्षी मीडिया ग्रुप के ख़िलाफ़ की गई कार्यवाईयों के ख़िलाफ़ था ।

हाल ही में साक्षी के बैंक अकाउनट मुंजमिद(स्थिर) कर दिए गए थे और साक्षी अख़बार-ओ-टी वी चैनल को सरकारी इश्तिहारात बंद कर दिए गए थे । सहाफ़ीयों ने आज कहा कि अगर किरण कुमार रेड्डी हुकूमत मीडिया को चैलेंज करती है तो सहाफ़ती बिरादरी ख़ामोश तमाशाई नहीं रहेगें ।

हुकूमत के अहकामात के ख़िलाफ़ इन सहाफ़ीयों ने नारेबाज़ी भी की ।सहाफ़ीयों के काज़ की ताईद करते हुए कई आई टी कंपनियों में बरसर-ए-कार मुलाज़मीन ने भी साक्षी मीडिया ग्रुप के ख़िलाफ़ की गई गैर जमहूरी कार्रवाई के ख़िलाफ़ ख़ामोश मार्च मुनज़्ज़म क्या ।

आई टी मुलाज़मीन ने माधा पुर हाईटेक सिटी में पले कारडज़ थामे हुए साक्षी मीडिया ग्रुप से इज़हार यगानगत किया । उन्हों ने जुबली हिलज़ चेक पोस्ट पर ये एहितजाजी मुज़ाहरा मुनज़्ज़म (एहतेमाम)किया था ।

इस मौक़ा पर वाई एस आर कांग्रेस आई टी कमेटी कन्वीनर मिस्टर सी मधूसुदन रेड्डी और कई दूसरे मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT