Tuesday , December 12 2017

साज़िश के तहत मुस्लिम नौजवानों का एनकाउंटर:वारा वारा राव‌

नेक्सलाईट तहरीक से नरम गोशा रखने वाले इन्क़िलाबी अदीब वारा वारा राव ने कहा कि मुस्लमान अपने हक़ के लिए जमहूरी अंदाज़ में एहतेजाज करें और मुख़ालिफ़ ताक़तों का साथ दें।

नेक्सलाईट तहरीक से नरम गोशा रखने वाले इन्क़िलाबी अदीब वारा वारा राव ने कहा कि मुस्लमान अपने हक़ के लिए जमहूरी अंदाज़ में एहतेजाज करें और मुख़ालिफ़ ताक़तों का साथ दें।

उन्होंने कहा कि नेक्सलाईट तहरीक की बुनियाद का एजंडा सिर्फ़ और सिर्फ़ हिंदुतवा और सामराजीत के ख़िलाफ़ है चूँकि मुस्लमान शहरी इलाक़ों में रहते हैं जबकि नेक्सलाईट जंगलाती और देही इलाक़ों में रहते हैं उन्होंने मुसलमानों से अपील करते हुए कहा कि वो इंसानी हुक़ूक़ के तहफ़्फ़ुज़ और हक़ के लिए जमहूरी अंदाज़ में जद्द-ओ-जहद करें और उन ताक़तों का साथ दें जो अपने दुश्मन के और इंसानियत दोनों के ख़िलाफ़ है।

उन्होंने रोज़नामा सियासत से ख़ुसूसी बातचीत के दौरान ये बात बताई। उन्होंने दोनों रियासतों में पेश आए हालिया एनकाउंटर पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए हुकूमतों को इस का ज़िम्मेदार ठहराया।

उन्होंने अफ़सोस का इज़हार करते हुए कहा कि मुल्क में मुसलमानों के लिए वक़फे वक़फे से ज़हर अफ़्शानी और साज़िशें की जा रही है कोई उनकी शहरीयत पर सवाल उठाता है तो हुकूमतें हुक़ूक़ मांगने वालों को हलाक करदेती हैं और मीडीया वक़्फ़ और अदालतों से पहले मुसलमानों के हक़ में फ़ैसले करदेता है।

वारा वारा राव ने कहा कि एसे नाज़ुक दौर में मुसलमानों को चाहीए कि वो सेक्युलर और जमहूरी अंदाज़ में हुक़ूक़ के लिए जारी जद्द-ओ-जहद का हिस्सा बन जाएं। उन्होंने सामराजीत के ख़िलाफ़ मौजूदा प्लेटफ़ाम पर मुसलमानों का इस्तिक़बाल किया और कहा कि ये प्लेटफ़ाम हमेशा मुसलमानों के साथ और उनके हुक़ूक़ के हक़ में है।

इन्क़िलाबी अदीब ने अपनी बातचीत में बताते हुए कहा कि मुसलमानों को दलितों और आदीवासियों के हुक़ूक़ के लिए जारी तहरीक से जुट जाना चाहीए। उन्होंने आलेर एनकाउंटर पर अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि एक साज़िश के तहत ज़ेरे दरयाफ़त मुस्लिम क़ैदीयों का क़त्ल कियागया।

उन्होंने रियासती हुकूमत पर इल्ज़ाम लगाया कि हुकूमत इस साज़ का हिस्सा है और इस एनकाउंटर से बख़ूबी वाक़िफ़ थी। उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना चन्द्रशेखर राव पर इल्ज़ाम लगाते हुए कहा कि के सी आर ने मर्कज़ और आर एस एस को ख़ुश करने एनकाउंटर करवाया।

उन्होंने तेलंगाना राष़्ट्रा समीती हुकूमत पर इल्ज़ामात आइद करते हुए कहा कि नई रियासत में मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात और मौके फ़राहम करने का वादा किया गया और जब इन वादों की अमल आवरी का वक़्त आगया तो मुस्लिम का एनकाउंटर कर दिया गया।

उन्होंने कहा कि के सी आर की मर्कज़ी काबीना पर नज़र है और वो बलदी चुनाव के मुंतज़िर हैं जिस के बाद वो रामूजी राव और वेंकया नायडू के ज़रीये मोदी हुकूमत का हिस्सा बन जाऐंगे। उन्होंने सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती से सवाल किया कि आया जब वो एन डी ए का हिस्सा नहीं हैं तो फिर अराज़ी बिल की हिमायत क्युं की।

TOPPOPULARRECENT