Monday , December 18 2017

सानिया मिर्ज़ा आपबीती लिखेंगी

मुंबई 28 नवंबर ( एजैंसीज़ ) टेनिस स्टार सानिया मिर्ज़ा अपने करियर में कई तनाज़ेआत में घिरी रही हैं। उन्हें कभी टेनिस के मैदान पर अपनी ड्रैस की वजह से तन्क़ीदों का सामना करना पड़ा तो कभी ग़ैर इरादी तौर पर क़ौमी पर्चम की हतक का इल्ज़ाम आइद क

मुंबई 28 नवंबर ( एजैंसीज़ ) टेनिस स्टार सानिया मिर्ज़ा अपने करियर में कई तनाज़ेआत में घिरी रही हैं। उन्हें कभी टेनिस के मैदान पर अपनी ड्रैस की वजह से तन्क़ीदों का सामना करना पड़ा तो कभी ग़ैर इरादी तौर पर क़ौमी पर्चम की हतक का इल्ज़ाम आइद किया गया । पाकिस्तानी क्रिकेटर शुऐब मुल्क से उन की शादी पर भी तन्क़ीदें हुई हैं ।

सानिया का कहना है कि उन्हों ने हर बात अपनी जानिब से वज़ाहत करने की कोशिश की लेकिन उसे भी तोड़ मरोड़ कर पेश किया गया । इसी लिए उन्हों ने अब अपनी सवानेह मंज़रे आम पर लाने का फ़ैसला किया है वो इमकान है कि बहुत जल्द शाय हो जाएगी। सानिया मिर्ज़ा का कहना है कि वो इस किताब में अपनी शख़्सियत के उस पहलू को पेश करना चाहती हैं जिस के ताल्लुक़ से बहुत कम लोग जानते हैं।

सानिया का कहना है कि बिलकुल पहली मर्तबा अपनी किताब में वो इस बात की कोशिश करेंगी कि जो तनाज़आत रहे हैं उन पर अपना ख़्याल ज़ाहिर करें। क्योंकि जब कभी उन्हों ने सहाफ़ीयों से बातचीत करने की कोशिश की हमेशा ही ये लोग इन का अपना ख़्याल लिखते रहे हैं। इस किताब को अभी कोई नाम नहीं दिया गया है और कहा जा रहा है कि किताब में सानिया मिर्ज़ा उभरती हुई टेनिस खिलाड़ियों को मश्वरे भी देंगी ।

TOPPOPULARRECENT