Thursday , December 14 2017

साबिक़ कप्तान श्रीकांत की चीफ़ मनिस्टर से मुलाक़ात

हैदराबाद 5 अप्रैल: इंडियन क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान और माया नाज़ बल्लेबाज़ के श्रीकांत आज सेक्रिटेर्येट‌ पहुंच कर वज़ीर-ए-आला किरण कुमार रेड्डी को पुने वाइरीरस और दक्कन चार्जस के दरमयान होने वाले ओपनिग मैच के मुशाहिदे की दावत

हैदराबाद 5 अप्रैल: इंडियन क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान और माया नाज़ बल्लेबाज़ के श्रीकांत आज सेक्रिटेर्येट‌ पहुंच कर वज़ीर-ए-आला किरण कुमार रेड्डी को पुने वाइरीरस और दक्कन चार्जस के दरमयान होने वाले ओपनिग मैच के मुशाहिदे की दावत दी ।

बादअज़ां अहाता सेक्रिटेर्येट‌ में मीडया से बात करते हुए उन्होंने शहर हैदराबाद के क्रिकेट मद्दाहों की सताइश करते हुए कहा कि ओपनिंग मैच पुने वाइरीरस और सन राइज़रस के दरमियाना 5 अप्रैल को खेले जाने वाले है ।

सन राइज़रस में हैदराबाद और रियासत आंध्रा प्रदेश के बेहतरीन खिलाड़ियों को मौका भी फ़राहम किया गया और आई पी एल के ये मैचस इलाक़ाई खिलाड़ियों को अपना महारत देखने का एक बेहतरीन मौक़ा भी साबित होरहे हैं ।

उन्होंने आई पी एल में बेहतरीन मुज़ाहिरे के बाद क्रिकेट की क़ौमी टीम में मुक़ाम हासिल करने वाले खिलाड़ियों ने भी इस मौक़ा पर तज़किरा किया और आई पी एल मैचस को इलाक़ाई खिलाड़ियों के लिए एक बेहतरीन मौक़ा क़रार दिया ।

श्री कांत ने आई पी एल मैच के मुशाहिदा के लिए चीफ़ मनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को दी गई दावत के मुताल्लिक़ बताया के मसरूफ़ तरीन दिन के बावजूद वज़ीर-ए-आला किरण कुमार रेड्डी ने आई पी एल मैच के मुशाहिदे की हमारी दावत का क़बूल करलिया है ।

TOPPOPULARRECENT