Monday , December 18 2017

साबिक़ थाई वज़ीर-ए-आज़म सुप्रीम कोर्ट में

थाईलैंड की साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म यंग लुक शीना वत्रा के ख़िलाफ़ फ़राइज़ से मुजरिमाना ग़फ़लत बरतने के इल्ज़ाम में मुक़द्दमे की समाअत का आग़ाज़ हो रहा है जिस के लिए वो सुप्रीम कोर्ट पहुंच गई हैं। मंगल को बैंकाक में अदालत पहुंचने के मौके़ पर साबिक

थाईलैंड की साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म यंग लुक शीना वत्रा के ख़िलाफ़ फ़राइज़ से मुजरिमाना ग़फ़लत बरतने के इल्ज़ाम में मुक़द्दमे की समाअत का आग़ाज़ हो रहा है जिस के लिए वो सुप्रीम कोर्ट पहुंच गई हैं। मंगल को बैंकाक में अदालत पहुंचने के मौके़ पर साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि वो पुरएतिमाद हैं और वो अपनी बेगुनाही साबित करेंगी।

ख़्याल रहे कि रवां साल जनवरी में थाईलैंड की आला तरीन अदालत ने मुल्क की साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म यंगलुक शीना वत्रा पर चावलों की ज़्यादा क़ीमत पर ख़रीदारी के मुआमले में फ़ौजदारी मुक़द्दमा चलाने की मंज़ूरी दी थी।

यंगलुक शीनावत्रा को मई सन 2014 में मुल्क में फ़ौजी बग़ावत से क़ब्ल अदालती फ़ैसले के नतीजे में वज़ारत-ए-उज़्मा छोड़नी पड़ी थी और उन के हामीयों का कहना है कि उन परआइद किए जाने वाले इल्ज़ामात इन का सयासी कैरीयर ख़त्म करने की साज़िश का हिस्सा हैं।

यंगलुक की जमात थाईलैंड की मक़बूल तरीन सयासी जमात रही है और सन 2001 से अब तक होने वाले इंतिख़ाबात में कामयाब होती रही है।

TOPPOPULARRECENT