Monday , November 20 2017
Home / Delhi News / साबिक़ फ़ौजीयों को गुमराह करने मर्कज़ पर कांग्रेस का इल्ज़ाम

साबिक़ फ़ौजीयों को गुमराह करने मर्कज़ पर कांग्रेस का इल्ज़ाम

नई दिल्ली: कांग्रेस ने हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया है कि वो ओ आर ओ पी में उलट-फेर के ज़रिये साबिक़ फ़ौजीयों को गुमराह कर रही है और वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी इस मसले पर हिसाब किताब और हिंद वसा में उलट-फेर में मसरूफ़ हैं। इस तरह हुकूमत ने ओ आर ओ पी के कई हस्सास मसाइल को दानिस्ता तौर पर तारीकी की नज़र कर दिया है।

मुक़र्ररा मुद्दत से क़बल सुबुक़दोश होने वाले मुसल्लह फ़ौज के जवानों को ओ आर ओ पी के मुताबिक़ वज़ाइफ़ देने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की तरफ़ से दिए गए तयक़्क़ुन के दूसरे दिन कांग्रेस के तर्जुमान अभिषेक सिंघवी ने मोदी से सवाल किया कि आया उन अफ़राद को भी ये फ़वाइद दिए जाऐंगे जो तिब्बी वजूहात या दीगर माज़ूरियों के सबब ख़िदमत की अंजाम देही से क़ासिर रहे हैं।

सिंघवी ने इल्ज़ाम आइद किया कि मोदी हुकूमत 30 लाख साबिक़ फ़ौजियों को मुसलसल गहिरी मुख़म्मसा, मायूसी और शकूक-ओ-शुबहात में मुबतला कर रही है। ओ आर ओ पी के कई अहम नकात पर मजहूल मौक़िफ़ इख़तियार किया गया है जिसके नतिजे में शकूक-ओ-शुबहात बरक़रार हैं।

सिंघवी ने कहा कि वज़ीर-ए-दिफ़ा मनोहर पारीकर ने कहा था कि रज़ाकाराना तौर पर सुबुक़‌दोश होने वालों को ओ आर ओ पी फ़वाइद नहीं दिए जाऐंगे लेकिन वज़ीर-ए-आज़म ने कहा है कि तिब्बी वजूहात या दूसरी माज़ूरी के सबब ख़िदमात की अंजाम दही से क़ासिर साबिक़ फ़ौजी जवानों को ओ आर ओ पी दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT