Wednesday , December 13 2017

साबिक़ सरबराह आर एस एस सुदर्शन कुछ देर लापता रहे एक घर से दस्तयाब

आर एस एस के साबिक़ सरबराह ( पूर्व प्रबंधक) के एस सुदर्शन आज सुबह कुछ देर के लिए लापता होगए थे ताहम ( यद्वपि) बाद में इन का पता चल गया । जितनी देर वो लापता रहे उतनी देर मुक़ामी ( स्थानीय) पुलिस और अफ़राद ख़ानदान हद दर्जा ( बहुत ज्यादा) परेशा

आर एस एस के साबिक़ सरबराह ( पूर्व प्रबंधक) के एस सुदर्शन आज सुबह कुछ देर के लिए लापता होगए थे ताहम ( यद्वपि) बाद में इन का पता चल गया । जितनी देर वो लापता रहे उतनी देर मुक़ामी ( स्थानीय) पुलिस और अफ़राद ख़ानदान हद दर्जा ( बहुत ज्यादा) परेशान रहे ।

81 साला सुदर्शन आज सुबह चहलक़दमी के लिए रवाना हुए थे ताहम वो रास्ता भटक गए । इनका दोपहर के करीब एक घर से पता चला लिया गया । ये घर उन की क़ियामगाह से पाँच किलो मीटर दूर है । मैसूर के पुलिस कमिशनर मिस्टर के एल सुधीर ने पी टी आई को ये बात बताई ।

इस मकान के मालिक अशोथ ने अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि सुदर्शन उन के घर आए और पानी मांगा । उन की उम्र को देखते हुए उन की वालिदा ने उन्हें घर में बुलाया और उन्हें पानी दिया गया । वो उन के घर में एक घंटा तक मौजूद रहे ताहम ( यद्वपि) वो नहीं जानते थे कि ये मिस्टर सुदर्शन और आर एस एस के साबिक़ सरबराह ( पुर्व प्रबंधक) हैं।

TOPPOPULARRECENT