Wednesday , September 26 2018

साबिक़ फ़िज़ाईया सरबराह त्यागी हेलीकाप्टर स्क़ाम में मुलव्वस !

नई दिल्ली, 26 फरवरी: ( पी टी आई) इटली से दस्तावेज़ात हासिल करने के बाद सी बी आई ने अपनी इब्तिदाई तहक़ीक़ात में 3,600 करोड़ रुपये वीवीआई पी हेलीकाप्टर मुआमलत में रिश्वतखोरी के ताल्लुक़ से साबिक़ फ़िज़ाई के सरबराह एस पी त्यागी का नाम लिया है ।

नई दिल्ली, 26 फरवरी: ( पी टी आई) इटली से दस्तावेज़ात हासिल करने के बाद सी बी आई ने अपनी इब्तिदाई तहक़ीक़ात में 3,600 करोड़ रुपये वीवीआई पी हेलीकाप्टर मुआमलत में रिश्वतखोरी के ताल्लुक़ से साबिक़ फ़िज़ाई के सरबराह एस पी त्यागी का नाम लिया है ।

वो दूसरे साबिक़ डीफेंस सर्विस से वाबस्ता सरबराह हैं जिनका नाम रिश्वत के मुआमला में मंज़रे आम पर आया है। सी बी आई के ज़राए ने बताया कि साबिक़ आई ए एफ़ सरबराह 10 दीगर बिशमोल उनके भतीजे जूली डोसका और संदीप त्यागी के इलावा इब्तिदाई तहक़ीक़ात में में चार कंपनीयों के नाम भी शामिल किए हैं ।

सी बी आई ने अपनी इब्तिदाई तहक़ीक़ में कहा है कि बाअज़ दरमियानी अफ़राद ने इस मुआमलत में अपना असर-ओ-रसूख़ क़ायम करते हुए इटली की कंपनी अगस्टा वेस्टलैंड की तरफदारी की ।

इस कंपनी को 12 हेलीकापटर्स की सरबराही का कौंट्रैक्ट दिया गया था । सी बी आई ने आज साबिक़ चीफ़ आफ़ एयर स्टाफ़ पाँच ख़ानगी अफ़राद इटली में मौजूद कंपनी और इसके सी ई ओ बर्तानिया में वाकेय् कंपनी और इसके सी ई ओ तीन दरमियानी अफ़राद और दो हिंदूस्तान में मौजूद ख़ानगी फर्म्स का ज़िक्र किया है ।

समझा जाता है कि असल कंपनी फिनमीकानिका (Finmeccanica) ने दरमियानी अफ़राद को 7 मिलीयन यूरो (तक़रीबन 50 करोड़ रुपये ) की रक़म बतौर कमीशन अदा की । ये रक़म सात हिंदूस्तानी शहरीयों को बराह त्यूनिश ( Tunish) और मारेशीस अदा की गई । ये रक़म दो हिंदूस्तानी कंपनीयों आई डी एस इंफोटेक और एरो मैट्रिक्स से इंजनीयरिंग कौंट्रैक्ट्स हासिल करने के लिए रवाना की गई थी ।

ये दूसरी मर्तबा है कि सी बी आई तहक़ीक़ात ने साबिक़ फ़ौजी सरबराह का नाम शामिल किया गया है । साबिक़ बहरीया के सरबराह एडमीरल सुशील कुमार का नाम 2005 06 में बराक मिज़ाईल्स की ख़रीदी में मुबय्यना तौर पर रिश्वतखोरी के ताल्लुक़ से सी बी आई तहक़ीक़ात में मंज़र नाम पर आया था ।

इस मुक़द्दमा की हनूज़ 9 (अभी तक) तहक़ीक़ात जारी है। ज़राए ने बताया कि मुश्तबा योरोपी दरमियानी फ़र्द कार्लो गरोस ( Carlo Garos) क्रिस्चन मिशिल (Christian Michel) और गाईडो हश्के (Guido Haschkhe) एडवोकेट गौतम केथान (Gautam Khaitan) जो साबिक़ में एरोमैट्रिक्स से वाबस्ता थे और इसके सी ई ओ प्रवीण बख़्शी साबिक़ फिनमीकानिका (Finmeccanica) चेयरमैन गेविसप औरसी (Giuseppe Orsi) साबिक़ अगस्टा वेस्टलैंड सी ई ओ बरनो स्पेगनोलीनी (Bruno Spagnolini) का नाम भी इब्तिदाई तहक़ीक़ात में शामिल किया गया है ।

सी बी आई ओहदेदारों की टीम इटली से वापस हुई और इसने फिनमीकानिका और पब्लिक प्रासीक्यूटर से बाअज़ दस्तावेज़ात हासिल किए हैं । ओहदेदारों ने कहा कि उनके पास इतना मवाद मौजूद है जिनके ज़रीया तहक़ीक़ात शुरू की जा सकती है ।

सी बी आई ने इब्तिदाई तहक़ीक़ में जिन मुश्तबा अफ़राद के नाम शामिल किए हैं इन तमाम ने इस मुआमलत में किसी तरह की रिश्वत वसूल करने या अदा करने के इल्ज़ामात की तरदीद की है । ज़राए ने बताया कि इन तमाम को मुक़द्दमा के सिलसिला में पूछताछ केलिए तलब किए जाने का इम्कान है ।

TOPPOPULARRECENT