साबिक़ 16 वुज़रा को तख़लिया के ताज़ा अहकाम

साबिक़ 16 वुज़रा को तख़लिया के ताज़ा अहकाम
हुकूमत ने यू पी ए के 16 साबिक़ वुज़रा को उन के बंगला ख़ाली करदेने के लिए ताज़ा अहकाम जारी किए हैं। क़ब्लअज़ीं फ़ैसलाकुन नियम अदालती कार्रवाई के बाद ऐसा किया गया था 16 साबिक़ वुज़रा जो अब लोक सभा और राज्य सभा के अरकान भी नहीं है उन्हें मुक़द्

हुकूमत ने यू पी ए के 16 साबिक़ वुज़रा को उन के बंगला ख़ाली करदेने के लिए ताज़ा अहकाम जारी किए हैं। क़ब्लअज़ीं फ़ैसलाकुन नियम अदालती कार्रवाई के बाद ऐसा किया गया था 16 साबिक़ वुज़रा जो अब लोक सभा और राज्य सभा के अरकान भी नहीं है उन्हें मुक़द्दमे की मुताल्लिक़ा नियम अदालती अथॉरीटी की जानिब से फ़ैसलाकुन समाअत के बाद तख़लिया के अहकाम जारी किए गए हैं।

अर्बन डेव्लपमेंट विज़ारत के एक सीनियर ओहदेदार ने कहा कि एस‌ साबिक़ वुज़रा में अजीत सिंह, कपिल सिब्बल,सुर्यकांत जीना,कृष्णा तीर्थ ,फ़ारूक़ अब्दुल्लाह और बीनी प्रसाद वर्मा शामिल हैं जिन्हें मज़ीद ताख़ीर के बगै़र सरकारी क़ियामगाह के तख़लिया के अहकाम हवाले किए जा चुके हैं।

साबिक़ वुज़रा और कृष्णा तीर्थ ने शख़्सी तौर पर अपने मामलात की पैरवी की है जबकि कपिल सिब्बल ,अजीत सिंह ,फ़ारूक़ अब्दुल्लाह और पल्लम राजू ने नियम अदालती अथॉरीटी को अपनी पैरवी के लिए नुमाइंदे रवाना किए थे बाज़ साबिक़ वुज़रा जैसे कपिल सिब्बल ने इत्तेला दी थी कि उन्होंने अपने बंगले ख़ाली कर दिए हैं और सिर्फ़ रस्मी कार्यवाहीयां जैसे तख़लिया का सर्टीफ़िकेट हासिल करना बाक़ी है। मर्कज़ी वज़ीर बराए शहरी तरक़ियात वेकैंया नायडू ने लोक सभा में एक सवाल का तहरीरी जवाब देते हुए ऐवान को उसकी इत्तेला दी।

Top Stories