Monday , July 23 2018

सारे तेलंगाना में आमिर अली ख़ां मुसलमानों की आवाज़ बन कर गूंज रहे हैं: हरीश राव‌

ज़हीराबाद 25 जनवरी: रियासती वज़ीर आबपाशी हरीश राव‌ ने न्यूज़ एडीटर सियासत आमिर अली ख़ां की ख़िदमात की ज़बरदस्त सताइश की और कहा कि आमिर अली ख़ां सारे तेलंगाना के हर शहर और हर गांव में मुसलमानों की आवाज़ बन कर गूंज रहे हैं।

आमिर अली ख़ां 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात को यक़ीनी बनाने के लिए जद्द-ओ-जहद में मसरूफ़ हैं और अब हुकूमत को भी उनकी जद्द-ओ-जहद का एतेराफ़ होने लगा है। हुकूमत भी उनकी जद्द-ओ-जहद को देखते हुए तहफ़्फुज़ात की बहरसूरत फ़राहमी के वादे का इआदा कर रही है।

पिछ्ले दिनों वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के टी रामा राव‌ ने वादा किया था कि रियासती हुकूमत मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के मसले पर ऐडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ां और न्यूज़ ऐडीटर आमिर अली ख़ां को मायूस नहीं करेगी। वज़ीर आबपाशी हरीश राव‌ ने भी ककीन दिया कि हुकूमत मुसलमानों को बहरसूरत 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करेगी।

हरीश राव‌ ज़हीराबाद में ख़िदमत बैंक की शाख़ का इफ़्तेताह करने के बाद ख़िताब कर रहे थे। उन्होंने कहा कि आमिर अली ख़ां 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात और मुसलमानों के मसाइल को हुकूमत और सरकारी मिशनरी तक पहुंचाते हुए मुसलमानों की बहुत बड़ी ख़िदमत कर रहे हैं।

हुकूमत मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने के मुआमले में अह्द की पाबंद है। मुसलमानों को इंडस्ट्रीयल पार्क का हिस्सा बनाने हुकूमत तैयार है।

उन्होंने कहा कि रोज़नामा सियासत मुसलमानों के मसाइल हुकूमत तक पहुंचाने में अहम रोल अदा कर रहा है। उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत ने 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने मुल्क के मुस्लिम माहिरीन का चुनाव करके सुधीर कमेटी तशकील दी है, जैसे ही कमेटी रिपोर्ट वसूल होगी, हुकूमत मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करेगी।

TOPPOPULARRECENT